کد خبر: ۱۱۹۸۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب سرمربي و دو بازيکن اين تيم برگزار شد.
تيم استقلال آخرين تمرين سنگين و تاکتيکي مهم خود را قبل از ديدار روز چهارشنبه مقابل العين امارات از ساعت 15:30 امروز در حالي برگزار کرد که غيبت امير قلعه‌نويي سرمربي اين تيم شايعات بسيار زيادي را در کمپ زنده‌ياد حجازي به وجود آورد.

به گزارش فارس،هواداران تيم استقلال که در ابتدا نگران آخرين وضعيت خسرو حيدري و مهدي رحمتي بودند پس از اينکه متوجه شدند سرمربي استقلال در تمرين اين تيم شرکت نکرده بسيار ناراحت شده و از تمامي اعضاي کادر فني و سرپرستي استقلال در خصوص عدم حضور قلعه‌نويي سؤال مي‌پرسيدند.

اعضاي تيم استقلال روز گذشته را به طور کامل استراحت کردند و جالب اينجاست که قلعه‌نويي در تمرين روز بعد از بازي با تراکتورسازي هم شرکت نکرده بود.

خبرنگار فارس در خصوص عدم حضور قلعه‌نويي از اعضاي کادر فني و سرپرست تيم استقلال سؤال پرسيد که همگي آنها متفق‌القول اذعان داشتند که نمي‌دانند که چرا قلعه‌نويي در تمرين شرکت نکرده است.


درحاليکه امروز در کمپ اختصاصي استقلال شايعه شده بود که سرمربي اين تيم به خاطر مشکلات مالي ناراحت است و گلايه دارد اما پس از بررسي فراوان از نزديکان قلعه‌نويي باخبر شديم که وي به علت بيماري و کسالت امروز هم نتوانسته در تمرين حاضر شود و در منزل به استراحت پرداخته است.

*خسرو حيدري و مهدي رحمتي که هنوز شرايطشان مشخص نشده جزو آسيب‌ديدگان استقلال محسوب مي‌شوند که به نظر مي‌رسد وضعيت حيدري براي ديدار روز چهارشنبه مبهم باشد اما به احتمال فراوان رحمتي مي‌تواند در ديدار مقابل العين به ميدان برود.

*دوربين شبکه ورزشي الجزيره با حضور در تمرين استقلال با چند بازيکن اين تيم صحبت کرده و آخرين شرايط آنها را قبل از ديدار با العين جويا شد.

*يکي از هواداران معلول استقلال در تمرين امروز اين تيم حاضر شد و با تک‌تک بازيکنان اين تيم عکس يادگاري گرفت.

*شاهرخ بياني، مهدي فنوني‌زاده، منصور پورحيدري و سيروس دين‌محمدي به همراه ميرشاد ماجدي در تمرين امروز آبي‌پوشان حاضر شدند.

*محور اصلي برنامه‌هاي تاکتيکي امروز بر عهده مجيد صالح بود و کادر فني برنامه‌هايي را براي آماده‌سازي اين تيم جهت ديدار روز چهارشنبه در نظر گرفت. دويدن دور زمين، کار با توپ و فوتبال در نيمي از زمين در قالب تيم‌هاي سبز و نارنجي برنامه‌هاي امروز تمرين آبي‌پوشان بود.

*بازيکنان تيم استقلال فردا ساعت 12 در هتل آکادمي حاضر خواهند شد و پس از صرف نهار به اردوي شبانه‌روزي مي‌روند. اين تيم آخرين تمرين خود را قبل از ديدار با العين امارات فردا در زمين اصلي ورزشگاه آزادي برگزار خواهد کرد و رسانه‌هاي گروهي تنها 15 دقيقه مي‌توانند از اين تمرين پوشش داشته باشند.

ديدار تيم‌هاي استقلال تهران و العين امارات روز چهارشنبه و در دومين ديدار ليگ قهرمانان آسيا در منطقه غرب در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها