کد خبر: ۱۱۹۷۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
قائم‌مقام باشگاه گهر دورود گفت: به جای محرومیت استقلال از انجام بازی بدون تماشاگر بازی ما مقابل آنها را در ورزشگاه خرم‌آباد برگزار کنند.

به گزارش 598،علی قرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکست 4 بر یک تیمش مقابل فولاد گفت: بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و توان گل‌زنیمان را در همان ابتدا نشان دادیم اما فولاد از جوانی خط دفاع ما که میانگین سنیش به 25 سال هم نمی‌رسید استفاده کرد و با استفاده از عمق خط دفاعی و ارائه یک بازی سرعتی توانست نتیجه مطلوبی را به دست آورد. همانطور که مایلی‌کهن به عنوان مسئول فنی تیممان اعلام کرد، بضاعتمان همین است.

وی افزود: کمیته انضباطی به دلیل اتفاقاتی که بعد از بازی مقابل پرسپولیس افتاد و داور بدون هیچ دلیلی و اینکه صحنه را دیده باشد کاردوست را اخراج کرد، او را از انجام دیدار مقابل فولاد محروم کرد. در این ارتباط هیچ حرفی نزدیم اما گهر در قعر جدول حضور دارد و تیمی است که با سه چرخ حرکت می‌کند. هیچ انعطافی مقابل ما به خرج نمی‌دهد و بدون گذشت هافبکمان را محروم کردند. در حالیکه اصلاً اثبات نشده آیا کاردوست مرتکب اشتباهی شده است یا نه. این محرومیت به تیم ما آسیب زد و در شرایطی که تیم ما با مشکلات زیادی روبروست این موضوع هم بر آن اضافه شد.

قائم‌مقام گهر دورود در مورد محرومیت هواداران استقلال از حضور در ورزشگاه در دیدار مقابل این تیم اظهار داشت: متأسفانه کمیته انضباطی برخورد دوگانه‌ای دارد. امسال اگر هیچ جامی نگیریم تلاشمان این است که جام اخلاق را به دست بیاوریم. هواداران استقلال در دیدار مقابل تراکتورسازی رکورد بی‌احترامی به مدیرعامل را شکستند و از قبل از مسابقه علیه آقای جعفری بارها شعار دادند.

وی افزود: مظفری‌زاده داوری اصیل و غیروابسته است. او  برهانی را به دلیل خطایی که انجام داد اخراج کرد. متأسفانه بعد از این اتفاق هواداران استقلال کم نگذاشتند و بی‌احترامی‌ زیادی علیه دوار انجام دادند. حتی دیدید که داور نمی‌خواست نیمه دوم را قضاوت کند. تماشاگران ما هیچگاه بی‌احترامی نکردند با رأیی که کمیته انضباطی داده آنها که می‌خواستند به ورزشگاه بیایند و تیمشان را مقابل استقلال تشویق کنند محروم شدند.

قرائی تأکید کرد:‌محرومیت هواداران استقلال به ما ربطی ندارد در بازی دور رفت میزبانی ما نادیده گرفته شد و در این دیدار هم کمیته انضباطی هواداران استقلال را محروم کرده که ما نیز متضرر شدیم. حقی است که نباید از ما گرفته شود. پیشنهاد می‌کنیم به جای انجام بازی بدون تماشگر در ورزشگاه آزادی بازی برگشت ما با استقلال در دورود نه بلکه در خرم‌آباد که ورزشگاه مناسبی دارد برگزار شود تا هواداران دو تیم این بازی را نظاره کنند. هواداران ما شخصیت بالا و فرهنگشان را در مسابقات امسال نشان دادند و امیدوارم که کمیته انضباطی با تصمیمش باعث نشود که ضرر کنیم چرا که اینگونه محرومیت‌ها نشان داده تأثیرگذار نیست.

وی افزود: راه‌آهن در ورزشگاه آزادی توانست مقابل هواداران پرسپولیس را شکست دهد. باید به موضوع هواداران توجه بیشتری شود و در این ارتباط تصمیم درستی اتخاذ شود.

قرائی در مورد شرایط گهردورود گفت: لیگ ایران بسیار پویاست و پیشرفت خوبی داشته است. کم کردن تیم‌های لیگ هیچ کمکی به فوتبالمان نمی‌کند و تنها برآورد آن کم گرفته شدن تولید بازیکن است. همیشه اعلام کردند که نیاز پدر تولید است، تیم‌هایی که رو به سوی حرفه‌ای شدندند و در حال پیشرفت هستند باید در لیگ برتر حضور پیدا کنند تا از منفعت تلاش آنها فوتبال ایران بهره‌برداری کند فکر نمی‌کنم کم شدن لیگ‌های برتری کمکی به فوتبال ایران بکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها