کد خبر: ۱۱۹۷۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
من در هتل فقط به این موضوع فکر می‌کردم که بتوانم کاری کنم رضا در این بازی گل بزند. تمام تلاشم را هم کردم و خدا کمک کرد این اتفاق افتاد و توانستم پاس گل بدهم

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – امین منوچهری ادعا می کند قبل از اینکه از گل خودش خوشحال باشد از موفقیت رضا نوروزی خوشحال شده ، چیزی که از بس متضادش را در پرسپولیس دیده ایم سخت باورمان می شود .  گلزن دیروز نفت در مصاحبه با گل از بازی دیروز مقابل فجر و امید نفتی ها به کسب سهمیه حرف می زند :

بازی را بردید؟

بله حقمان بود اگرچه بازی سنگینی بود اما مسائل تاکتیکی و توصیه های آقای ابراهیم زاده کمک کرد تا بتوانیم بازی را ببریم.تجربه خیلی خوبی است که با ایشان کار می کنم .

بازی خوبی انجام دادی؟

من فکر کنم ۳،۴ هفته ای هست برای تیم نفت خوب بازی می کنم امروز هم خدا کمک کرد ۱گل زدم و ۱پاس گل دادم و خوشحالم که به تیمم کمک کردم.

خیلی خوشحال هستی از گلی که زدی ؟

قشنگی اش به این بود که گل حاصل  یک کار تیمی بود و همه در این گل سهم داشتند .از گلر تیم تا مهر آزما که پاس گل راداد اما کلاَ یک گل کلاسیک تیمی و فنی بود.

پاس گلت را نوروزی گل کرد که بعد از مصدومیت طولانی  اولین بازیش بود.

بله بعد از پارگی رباط و مصدومیت، این اولین بازی ای بود که  رضا از اول بازی کرد. شب قبل از بازی هم با او هم اتاق بودم .رضا بازیکن ملی ما و اقای گل لیگ بود اما بعد از مصدومیتش رفتار خیلی بدی با او کردند.من در هتل فقط به این موضوع فکر می کردم که بتوانم کاری کنم که رضا در بازی  گل بزند. تمام تلاشم را هم کردم و خدا کمک کرد این اتفاق افتاد و توانستم پاس گل بدهم و رضا هم آن توپ را به گل تبدیل کرد...باور کنید در آن لحظه مو به تنم سیخ شد واز شدت  شادی اشک در چشمهایم حلقه زد وانقدر که برای گل رضا شادی کردم برای گل خودم شاد نبودم. رضا هم با این گلی که زد نشان داد همان رضای اقای گل است.

با وجود برد فولاد فکر می کنی سهمیه میگیرید؟

ما از ۵بازی آینده خود باید حداقل ۱۰ امتیاز بگیریم و من معتقد هستم با ۵۷ امتیاز می توانیم سهمیه بگیریم .ما ۳بازی داخل خانه داریم ؛ یک بازی هم با سایپا داریم که آن بازی  هم یک جورهایی خانگی محسوب میشود چون آنها تماشاگر ندارند و انگار هر دوتیم در یک زمین بی طرف هستیم و می توانیم امتیاز کسب کنیم... در کل فکر کنم می توانیم سهمیه بگیریم.

حرف خاصی نداری؟

امیوارم این برد فراموش شود و به بازی های آینده فکر کنیم.

منظورت بازی استقلال است؟

(باخنده)...بگذریم . من درباره این بازی حرف نمی زنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها