کد خبر: ۱۱۹۶۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
سومین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی مردان، روز جمعه بیست و پنجم اسفند با حضور 28 هوگوپوش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سومین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی مردان روز جمعه بیست و پنجم اسفند در حالی با حضور 28 هوگوپوش در خانه تکواندو برگزار می‌شود که در نهایت 20 هوگوپوش برتر جواز حضور در مرحله بعدی اردوی تیم ملی را کسب خواهند کرد.

در وزن اول محمد کاظمی، علی شاکری، ابراهیم مردانی و میثم باقری به مصاف یکدیگر می‌روند. در وزن دوم هادی مستعان، سجاد مصطفوی، احسان نقی‌زاده و یاسین اکبر نتاج با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در وزن سوم محمد خمسه، سعید امیری و مجید رجبی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تلاش خواهند کرد. در وزن چهارم عباس شیخی، بهنام اسبقی و صادق موسوی روی شیاپچانگ انتخابی تیم ملی حاضر می‌شوند.

در وزن پنجم علی نصر آزادانی، سید محمد رفیعی و بهنام بیات در اندیشه حضور در ادامه تمرینات تیم ملی با یکدیگر روبرو خواهند شد.

بهزاد ایلخانی، محمد امامی، امید عمیدی، مسعود حجی زواره، مهران عسگری و پوریا عرفانیان نفراتی هستند که در وزن ششم این دوره از رقابت‌های انتخابی حضور دارند.

در رقابت‌های وزن هفتم مهدی خدابخشی، یوسف کرمی حضور دارند، اما در وزن هشتم سجاد مردانی، پیام قبادی، مرتضی شیری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

تکواندوکاران برتر این دوره از رقابت‌های انتخابی، برای حضور در مرحله چهارم تمرینات تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی جهان مکزیک و بازی‌های کشورهای اسلامی اندونزی دعوت می‌شوند.

کورش رجلی و احمد محمدی نیز به دلیل مصدومیت قادر به حضور در این مسابقات نیستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها