کد خبر: ۱۱۹۶۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
بازیکن تیم راه‌آهن پس از برتری تیمش مقابل پرسپولیس گفت: «از این برد هم خوشحال هستم و هم ناراحت چون از یک طرف تیم فعلی‌ام که بدان تعهد دارم پیروز شده و از طرف دیگر پرسپولیس تیم سابقم شکست خورده است.»

* عبدی: دایی دست پرسپولیس را خوب خوانده بود


بهادر عبدی اظهار داشت: «مستحق برد بودیم در بازی‌های حساس و بزرگ فرصت گلزنی کم به دست می‌آید و مهم آن است که از این فرصت ها نهایت استفاده را ببری.»


وی افزود: «علی دایی دست پرسپولیس را خوب خوانده بود و امروز ثابت کردیم اگر بدشانس نبودیم در جایگاهی بهتر از آنچه که هستیم در جدول قرار می‌گرفتیم.»


این بازیکن در مورد توهین هواداران به خودش گفت: «این اولین باری نیست که چنین کاری می‌کنند اما مهم نیست آنها طرفدار هستند.»


وی تصریح کرد: «برد شیرینی مقابل پرسپولیس به دست آوردیم و امیدوارم در پنج هفته پایانی به آنچه که مستحقش هستیم برسیم و جایگاه خوبی در جدول پیدا کنیم، حق ما بود که بگوییم می‌خواهیم در ورزشگاه خانگی خودمان بازی کنیم.»

 

* قرباني: خوب شد پيش از اين ازدواج كردم


پیروز قربانی گفت: «پرسپولیس در نیمه اول خوب بود و این تیم در نیم فصل دوم بهتر کار کرده است. برای کسب این برد بسیار زحمت کشیدیم و جا دارد از بچه ها به خاطر این بازی خوب تشکر کنم.»


مدافع راه آهن تصریح کرد: «به خاطر احترامی که برای گل محمدی قائل هستم به سمت نیمکت پرسپولیس رفتم. او بزرگتر ما است و باید به او احترام بگذاریم.»


قربانی در پایان درباره شکایت باشگاه استقلال گفت: «ظاهرا استقلالی ها از من شکایت کرده اند و در این شرایط خوشحالم که پیش از این ازدواج کرده ام. اگر قرار بود امروز با این همه پرونده به خواستگاری بروم حتما جواب منفی می شنیدم.»

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا سر حرف هایش بعد از بازی با استقلال هست، افزود: «سر حرف هایم هستم. بچه که نیستم یک حرفی را به زبان آورم و بعد زیرش بزنم اما ادبیاتم را باید تغییر می دادم. ادبیات من در این باره درست نبود.»


* علی‌‌عسگر: انگیزه خاصی برای بازی در این دیدار داشتیم


حمید علی‌عسگر گفت: «بچه‌هاي ما زحمت کشیدند و توانستیم به یک پیروزی خوب دست یابیم.»


وی افزود: «پرسپولیس 14 بازی بود که شکست نخورده بود، نمی‌گویم که خوش‌شانس نبودیم ولی زحمت کشیدیم و عقلانی بازی کردیم.»


علی‌عسگر راجع‌ به رویارویی با تیم سابق خود نیز گفت: «من هر موقع در زمین حضور دارم با انگیزه بازی می‌کنم، خصوصاً در این دیدار که مقابل تیم سابقم بازی می‌کردم.»


* محمدی: به قهرمانی به خاطر داوری‌های اخیرش تبریک می‌گویم


محمد محمدی گفت: «خدا کمک کرد و بچه‌ها هم تلاش کردند و توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.»


وی راجع‌ به مصدومیت خود در صحنه‌ای از بازی گفت: «در آن صحنه کشاله پای من درد گرفت که حتی نمی‌توانستم ضربه کاشته بزنم، این مصدومیت از زمان عضویتم در استقلال با من است.»


محمدی‌ افزود: «تماشاگران در چشم من لیزر می‌انداختند و من وقتی این موضوع را به قهرمانی گفتم و از او خواستم با این مسئله برخورد کن، گفت باید حتماً ببینم تا بتوانم با آن برخورد کنم، به خاطر داوری‌های بی‌نظیر قهرمانی در هفته‌های اخیر به او تبریک می‌گویم. هواداران همیشه حق دارند.»

 

وی درباره آخرین حضورش در ورزشگاه آزادی که در بازی راه آهن مقابل استقلال بود و به محرومیتش از راه آهن انجامید عنوان کرد: «محرومیت؟ آن اتفاق محرومیت نبود. یک بحث درون تیمی بود که بزرگترها مشکل را حل کردند.»


وی درباره اینکه چقدر خودش را در آن اتفاق مقصر می داند عنوان کرد: «مشکل حادی نبود. بزرگترها، کادر مدیریت و فنی دخالت کردند و مساله حل شد. همه بک گراند من را می دانند که دنبال حاشیه و جنجال نیستم. ناخواسته اتفاقی افتاد که زود هم به پایان رسید.»


دروازه بان راه آهن درباره اینکه دوست داشت این بازی در اکباتان برگزار شود یا آزادی اظهار داشت: «من بازیکن هستم و نمی توانم در این باره حرفی بزنم اما فکر می کنم میزبانی حق کسی است که واقعا میزبان است.»


محمدی در پایان گفت: «طلبم را از پرسپولیس گرفتم اما از استقلال نه.»


* آقازمانی: از این برد هم خوشحالم هم ناراحت


سامان آقازمانی گفت: «به نظرم تیم ما خیلی خوب بود و توانست این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد.»


وی ادامه داد: «پرسپولیس هم خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی داشت اما خدا را شکر می‌کنم توانستیم در این دیدار به پیروزی دست یابیم.»


بازیکن تیم راه‌آهن افزود: «از این برد هم خوشحالم هم ناراحت. از اینکه تیم فعلی‌ام که بدان تعهد دارم برنده شده خوشحال هستم چون توانستیم با این برد خود را در جدول ثابت کنیم. امیدوارم بتوانیم حتی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم دست یابیم.»


آقازمانی در مورد مسئله داوری نیز گفت: «دایی همیشه به بازیکنان توصیه می‌کند که نسبت به مسئله داوری اعتراض نکند.»


* یاورزاده: این حق باشگاه است که از میزبانی استفاده کند


بهشاد یاورزاده گفت: «ما قرار بود در استادیوم آزادی بازی نکنیم چون باید روزی بتوانیم از میزبانی خود استفاده کنیم.»


وی افزود:‌ «این حق باشگاه ما است که بتواند در روزهایی که میزبان است از حق خود استفاده کند.»


یاورزاده در مورد صحنه بحث خود با قهرمانی گفت:‌ «در آن صحنه چیز خاصی به او نگفتم به نظرم او عصبی‌تر از من بود من فقط به او گفتم روی صحنه قبلی بر روی من خطا شد. دایی و کادر فنی تیم همیشه از ما خواسته‌اند که به داوری اعتراض نکنیم و وارد حاشیه نیز نشویم.»


* عالیشاه: دایی دست حریف را خوب خوانده بود


امید عالیشاه گفت: «خیلی خوب و منطقی بازی کردیم و مستحق برد بودیم.»


وی ادامه داد: «در چنین بازی‌هایی باید از کمترین موقعیت‌ها، بیشترین استفاده‌ها را کرد. پرسپولیس در 14 بازی نباخته بود و این سه امتیاز برای ما مهم بود.»


بازیکن تیم راه‌آهن افزود: «خطر سقوط ما را تهدید نمی‌کند. دایی دست حریف را در این دیدار به خوبی خوانده بود و مزد آن هم کسب سه امتیاز بود. از مدافعان پرسپولیس شناخت خوبی داشتیم و توانستیم از حفره خط دفاعی آنها بهترین استفاده را بکنیم.»


* رئیسی‌کیا: سال بعد در زمین خودمان به میدان می‌رویم


صادق رئیسی‌کیا گفت: «در آزادی موفق شدیم به پیروزی برسیم و 3 امتیاز بازی را کسب کردیم، حق میزبانی بر عهده ما است و با وجود اینکه به پیروزی رسیدیم میزبانی به عنوان یک اصل و قاعده حرفه‌ای باید رعایت شود، امکانات را در ورزشگاه اکباتان فراهم کردیم، می‌خواهیم نه تنها در بازی مقابل پرسپولیس و استقلال بلکه در تمام دیدارها در مکانی که سرمایه‌گذاری کردیم به میدان برویم.»


رئیسی‌کیا بیان کرد: «امروز تنها 5 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند و همین تعداد تماشاگر می‌توانستند به ورزشگاه اکباتان هم بیایند و هیچ مشکلی هم پیش نمی‌آمد.»


وی افزود: «توانستیم توجه افراد تصمیم‌گیرنده را جلب کنیم و در این راستا به موفقیت رسیدیم، امروز به اتفاق نماینده سازمان لیگ به اکباتان رفتیم و ان‌شاءا... مجوز بازی در سورینت را می‌گیریم، اکباتان برای شرکت راه‌آهن است و ورزشگاه اختصاصی باشگاه ما سورینت نام دارد، در حال فراهم کردن مقدمات هستیم تا در دیدارهایمان در این ورزشگاه به میدان برویم.»


رئیسی‌کیا در مورد اینکه اصرار داشتند در ورزشگاه اکباتان به مصاف پرسپولیس بروند، اظهار داشت: «قرار نبود در ورزشگاه آزادی بازی کنیم اما اصراری که ما می‌کردیم معطوف به فصل آتی است، ضمن اینکه امروز هم می توانستیم در اکباتان میزبان باشیم، شورای تامین تصمیم گرفت در آزادی به میدان برویم و به نظر کارشناسان احترام گذاشتیم، امیدوارم در فصل آینده این مشکل دیگر به وجود نیاید.»


وی افزود: «یکی از آیتم‌هایی که باید رعایت شود این است که 10 درصد ورزشگاه را به هواداران تیم مهمان اختصاص دهیم، اینکه در 90 درصد دیگر چه شرایطی به وجود می‌آید مسئله‌ای است که مربوط به خودمان است و شاید آن جایگاه پر شود و شاید خالی بماند، در مورد اینکه قبلاً چه اتفاقاتی افتاده نظری نداریم و کار خودمان را با توجه به برنامه‌های آینده دنبال می‌کنیم، اصرار ما برای برگزاری دیدار با تیم‌های تهرانی یک فایده داشت و آن این است که شورای تامین تصویب کرده استادیوم تختی برای میزبانی‌ها در اولویت قرار گیرد، فکر می‌کنم تختی فقط اسکوبوردش مشکل دارد، ما می‌خواهیم از سال بعد در ورزشگاه خودمان به میدان برویم.»


رئیسی‌کیا تاکید کرد: «بر روی سایت خودمان اعلام کردیم که ورزشگاه سورینت که در منطقه 19 شهرداری تهران قرار دارد ورزشگاه اختصاصی ما شده است و در دیدارهای سال بعد و از خرداد ماه آماده برگزاری مسابقات است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها