کد خبر: ۱۱۹۵۱۶
زمان انتشار: ۲۲:۰۹     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
تراکتورسازان با متوقف کردن سپاهان می توانند عیدی خود به قلعه نویی را تکمیل کرده و "خیلی مرد" بشوند!
سایت گل - نمایش ضعیف تراکتورسازان در آزادی در کنار دفاع هوشمندانه و بدون اشتباه استقلال باعث شد تا با سوت پایانی سعید مظفری زاده، امیر قلعه نویی نفسی به راحتی بکشد و ضمن حفظ فاصله 3 امتیازی با سپاهان ، اختلاف خود با تراکتورسازی به 4 امتیاز افزایش دهد.
 اما کار ژنرال آبی ها با تراکتورسازی تمام نشده و از آنها تمنای دیگری هم دارد.
روز دوشنبه 28 اسفندماه و از ساعت 15:30 یعنی درست در همان زمانی که استقلال در ورزشگاه آزادی با نفت تهران دیدار می کند، مصاف دو تعقیب کننده استقلال یعنی تراکتورسازی و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف هم خواهند رفت و قلعه نویی انتظار دارد تونی اولیویرا کار ناتمام خود یعنی باختن به استقلال را با متوقف کردن سپاهان تکمیل کند.
 البته باخت سپاهان هم در نوع خود می تواند برای استقلال و قلعه نویی جالب باشد ولی با آن نتیجه و در صورت برتری استقلال برابر نفت ، فاصله 4 امتیازی آبی ها با تراکتور پابرجا می ماند ولی در صورت برتری استقلال مقابل نفت و تساوی دو تیم تراکتورسازی و سپاهان، فاصله استقلال با سپاهان به 5 و با تراکتورسازی به 6 امتیاز می رسد و این یعنی یک عیدی تمام عیار برای قلعه نویی در آستانه آغاز سال 1392!
 البته حسن دیگر تساوی دو تیم یا برد تراکتورسازی در این است که حتی اگر استقلال برابر نفت مغلوب هم بشود باز صدرجدول را از دست نخواهد داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها