کد خبر: ۱۱۹۴۵۴
زمان انتشار: ۱۸:۱۵     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
تماشاگران دیدار تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و ذوب‌آهن نسبت به عملکرد سرمربی تیم خود معترض بودند

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و ذوب‌آهن از ساعت 16 امروز در ورزشگاه خلیج فارس برگزار شد که دو تیم به تساوی بدون گل تن دادند.

* بعضی از تماشاگران پس از پایان بازی نسبت به نحوه بازی آلومینیوم اعتراض داشتند و سرمربی سابق این تیم اکبر میثاقیان را تشویق می‌کردند.

* این چهارمین بازی آلومینیوم با سرمربیگری پرویز مظلومی بود که حاصل آن سه مساوی و یک باخت بود. همچنین این سومین بازی متوالی بود که آلومینیوم نتوانست در آن گل به ثمر برساند.

* تبلیغات زیادی قبل از بازی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه شده بود و مسئولان تیم آلومینیوم نیز قبل از بازی ابراز می‌کردند که حتما 20 هزار برای تماشای بازی به ورزشگاه می‌آیند اما تنها 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر شدند که اکثر آنها نسبت به عملکرد تیم و پرویز مظلومی معترض بودند.

* به دلیل اینکه در ورزشگاه خلیج فارس جای ویژه‌ای برای نماز خواندن تماشاگران در نظر گرفته نشده، تماشاگران مجبورند نماز خود را روی فضای سبز یا اطراف ورزشگاه بخوانند.

* جایگاه خبرنگاران همچنان وضعیت مناسبی ندارند و امکانات خاصی در آن برای ارسال خبر دیده نمی‌شود. همچنین این جایگاه از نظافت خوبی برخوردار نیست.

* ایمون زاید که در دو سه روز اخیر اخبار زیادی از اختلافات بین او و مظلومی در رسانه‌ها منتشر شده بود در دقیقه 68 بازی وارد زمین شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها