کد خبر: ۱۱۹۴۰۷
زمان انتشار: ۱۶:۰۳     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
دیگر ورزشها - دیدار خیریه تیم فوتسال هنرمندان و المپیکی‌ها با نتیجه‌ هشت بر شش به نفع هنرمندان به پایان رسید.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ دیدار خیریه تیمهای هنرمندان و المپیکی‌ها صبح امروز یکشنبه در سالن فدراسیون هندبال برگزار شد و در نهایت تیم المپیکی‌ها با نتیجه‌ هشت بر شش بازی را واگذار کرد. در این دیدار گل‌های تیم‌ المپیکی ها را حمید سوریان (چهار گل)، رضا حسینی (یک گل) و محمد دباغ (یک گل) به ثمر رساندند. عواید این دیدار قرار است برای کمک به دانش‌آموزان حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد هزینه شود.

تیم فوتسال المپیکی‌ها در شرایطی با تیم هنرمندان روبرو شد که هیچ تمرینی نداشت. در تیم المپیکی ها چهره‌هایی همچون حمید سوریان، بهداد سلیمی (بازی نکرد و سرمربی تیم بود) نواب نصیر شلال، حسین توکلی، مجید خدایی و علیرضا استکی (مربی بوکس) حضور داشتند.در تیم هنرمندان هم آیدین خطایی، علی عبدالمالکی، امیر حسین آرمان و ... بازی کردند.مهمان‌های ویژه در این مراسم بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته المپیک، جلال کوزه‌گری، رییس فدراسیون هندبال و حسن رنگرز نایب رییس فدراسیون کشتی بودند.

این در حالی است که پس از بازی درباره برگزاری دیدار فوتسال خیریه با تیم هنرمندان گفت:« این بازی در واقع یک گردهمایی میان ورزشکاران و هنرمندان است که با هم دیدار تازه می‌کنند. این که این دیدار جنبه خیریه دارد اتفاق بسیار خوبی است.» سلیمی در پاسخ به این پرسش که چرا در این دیدار بازی نکرد و از روی نیمکت به عنوان سرمربی نظاره گر بود؟ با خنده گفت:« تدارکات ضعیف بود و لباسی به سایز من وجود نداشت که بپوشم و بازی کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها