کد خبر: ۱۱۹۳۹۸
زمان انتشار: ۱۵:۵۶     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: راي صادره در مورد تيم فوتبال استقلال تهران قطعي است و غير قابل تغيير است.
به گزارش 598، اسماعيل حسن زاده در اين باره به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: راي صادره در مورد استقلال به قوت خود باقي است و غير قابل تغيير است اما تيم فوتبال تراکتور سازي تبريز مي تواند در اين باره اعتراض کند.

رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال اظهار داشت: تيم تراکتورسازي در خصوص جريمه 8 ميليوني خود مي تواند اعتراض کند و اگر اين تيم نسبت به حکم صادر شده اعتراض کرد آن را به کميته استيناف ارائه خواهيم داد تا حکم قطعي را صادر کنند.

وي همچنين در مورد راي محسن بنگر گفت:مقامات رسمی مسابقه از نحوه برخورد بنگر با تماشاگران سپاهان گزارشی به کمیته انضباطی ارائه ندادند. ما براساس مشاهده فیلم بازی، حکمی بر علیه بنگر صادر کردیم.
براین اساس وی را سه بازی محروم کردیم که با توجه به اینکه محرومیت این سه بازی را گذرانده است وی امروز می تواند تیمش را مقابل راه آهن همراهی کند.

وی در خصوص رأی صادر نشده بر علیه تماشاگران سپاهان گفت: محسن بنگر در روز رسیدگی به تخلفاتش در کمیته انضباطی حاضر نشد به خاطر همین ما مستنداتی درباره توهین تماشاگران اصفهانی به وی نداشتیم به همین علت رأیی بر علیه تماشاگران سپاهان صادر نکردیم.

اگر مسئولان پرسپولیس دلایل تکمیلی را بر علیه تماشاگران اصفهانی به ما ارائه دهند ما به طور حتم آن را رسیدگی می کنیم چرا که پرونده بازی همچنان باز است.

حسن زاده در خصوص محرومیت تماشاگران استقلالی گفت: تماشاگران سرمایه فوتبال هستند اما اصلا دوست نداشتیم که تماشاگران را محروم کنیم اما مجبور به این کار شدیم.

وی در ادامه بیان داشت: ما در طول فصل تمام جریمه های لازم را به جز محرومیت تماشاگران را در مورد باشگاه استقلال اعمال کردیم اما این بار دیگر ابزاری برای جریمه کردن این تیم نداشتیم و مجبور شدیم تماشاگران را محروم کنیم.

حسن زاده در ادامه تصریح کرد: در بازی استقلال با تراکتورسازی در ورزشگاه بودم. در قسمت جایگاه ویژه (WIF) ورزشگاه آزادی و جایی که لیدرهای ممتاز باشگاه استقلال حضور داشتند حرف های رکیکی توسط تماشاگران استقلال زده شد.من تمام اتفاقات آن بازی را یادداشت کردم .

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی در آسیا حضور دارند بر این اساس برخورد قاطع ما با تماشاگران استقلالی به خاطر این بود که تماشاگران این تیم در آسیا گاف ندهند.

حسن زاده تأکید کرد: تماشاگران سپاهانی سال گذشته در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 100 میلیون جریمه شدند که امیدوارم این اتفاقات در آسیا رخ ندهد.

وی بیان داشت: ما چندین بار به مسئولان استقلال گفتیم که مسایل انضباطی تماشاگرانتان را مهار کنید که متأسفانه این کار را انجام ندادند.ما مجبور شدیم لبه تیغ مجازات را به سوی تماشاگران استقلال نشانه بگیریم.

حسن زاده در خصوص محرومیت تماشاگران که در چند بازی خواهد بود، گفت:‌تمام موارد به صورت صریح در قانون آمده است. محرومیت تماشاگران استقلال مربوط به لیگ برتر است و شامل مسابقات حذفی نمی شود. حکم محرومیت تماشاگران استقلال در اولین میزبانی استقلال در لیگ برتر اجرا می شود.

رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در خصوص اعمال این محرومیت در بازی با نفت تهران گفت:‌تیم فوتبال نفت تهران میزبان این بازی است. تنبیهات میهمان را برای تیم میزبان نمی گذاریم.بر این اساس نفتی ها از شرایط میزبانی برخوردارند به خاطر همین این بازی با حضور تماشاگران برگزار می شود.

وی در ادامه بیان داشت:‌تیم فوتبال استقلال مقابل گهر درود میزبان است. بر این اساس محرومیت تماشاگران استقلالی در این بازی اعمال می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها