کد خبر: ۱۱۹۳۸۶
زمان انتشار: ۱۵:۴۳     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
داماش با این بازیکنان توانمند و باهوش پتانسیل بالایی دارد. ما بدشانسی آوردیم وگرنه جایگاه ما این نیست

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- افشین ناظمی در اولین دیدارش به عنوان سرمربی داماش برد شیرین و باارزشی کسب کرد تا برای هفته‌های باقیمانده جایش را روی نیمکت این تیم تثبیت کند. جانشین حمید درخشان از این برد باارزش و از اوضاع آینده داماش با سایت گل صحبت کرده است.

پیروزی مقابل نفت آبادان؟

بازی خوبی بود. تیم نفت فقط سه امتیاز را می‌خواست اما ما هم با تمریناتی که انجام داده بودیم توانستیم از‌‌ همان نقاطی که در طول هفته تمرین کرده بودیم به گل برسیم. بچه‌های ما نشان دادند که از هوش بالایی برخوردار هستند. آن‌ها حتی بعد از گلی که خوردیم نظم و انضباط خود را از دست ندادند و تا آخر بازی با نظم و تاکتیک بازی کردند. همین امر باعث شد بازی زیبایی از کار در بیاید. البته تماشاگران هم سنگ‌تمام گذاشتند و از همه آن‌ها ممنونم.

فکر نمی‌کنید زود‌تر از این‌ها باید سرمربی می‌شدید؟

خب باید فرصت ایجاد شود. من مدتی هم در لیگ یک بودم و بی‌تجربه هم نیستم. مدرک A آسیا را هم دارم. هر وقت صلاح باشد و اجازه داشته باشم به تیمم کمک می‌کنم. الان هم این فرصت پیش آمده است و امیدوارم با کمک کادری که هستیم به موفقیت برسیم. از آقایان ربیعی‌فر و مرغوب که مرا کمک می‌کنند و آقای صالح‌نیا مربی بدنساز تیم و مندز مربی گلر‌ها و مردم که ما را حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم.

ادامه لیگ را چطور می‌بینید؟

ما خیلی امیدوار هستیم. بازی با گهر را در پیش داریم و برای بردن می‌رویم. سعی می‌کنیم یک بازی تماشاگرپسند انجام دهیم و دست پر برگردیم.

جایگاه نهایی داماش کجاست؟

داماش با این بازیکنان توانمند و باهوش پتانسیل بالایی دارد. ما بدشانسی آوردیم وگرنه جایگاه ما این نیست. اما بازی‌های حساسی در پیش داریم که امیدوارم در ادامه بتوانیم با نتایج خوبی که می‌گیریم به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم.

اوضاع مالی چطور است؟

آقای عابدینی و قویدل در صدد هستند که مشکلات ما را حل کنند و ما هم امیدوار هستیم چراکه حل مشکلات به شرایط رو به رشد تیم خیلی کمک می‌کند.

درباره حمید درخشان؟

ایشان مربی بزرگی هستند اما در اینجا کمی بدشانسی آوردند. من برای ایشان هر جا که هستند آرزوی موفقیت می‌کنم. از درخشان چیزهای زیادی یاد گرفتم. در همین بازی هم برای ارنج تیم با آقاحمید مشورت کردم. می‌توانید از خود ایشان هم بپرسید.

حرف آخر؟

از همه تشکر می‌کنم. از کسانی که به استادیوم آمدند و از کسانی که در خانه‌هایشان برای ما دعا کردند. و یک تشکر ویژه از آقای عابدینی می‌کنم که به من اعتماد کردند تا سکان تیم داماش را به دست بگیرم و امیدوارم هر وقت به من اعتماد بشود برای شهرم مفید باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها