کد خبر: ۱۱۹۳۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
هافبك نفوذي تراكتورسازي گفت: «اگر بازی روال عادی پیش می رفت خیلی چیزها عوض می شد.آنها 10 نفره دفاع می کردند و ما راهی جز سانتر و شوت نداشتیم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ دوشوت مهدی کریمیان ارزش گل را داشت اما یک بار مهدی رحمتی و دفعه بعد بدشانسی مانع از این شد که او دروازه هم تیمی سابق اش را باز کند. با هافبک بوشهری تراکتور دقایقی حرف زدیم در حالیکه او از اتفاقات درون تیمی دلخور است. داستانش را خودش می گوید:


* بازی چطور بود؟


- فکر کنم در این 29 هفته هیچ بازی را به این بدی شروع نکرده بودیم ما در 20 دقیقه اول خیلی بد بودیم و گل هم خوردیم اما بعد از آن خیلی خوب کار کردیم و این به خاطر این نبود که آنها 10 نفره شده بودند بلکه اگر 11نفره هم بودند ما بهتر می شدیم چه بسا که اگر برهانی اخراج نمی شد بازی را می بردیم.


* استقلالی ها می گویندد که اگر 10 نفره نمیشدند 4 تا می زدیم؟


- کاملا مخالفم. اگر بازی روال عادی پیش می رفت خیلی چیزها عوض می شد. آنها 10 نفره دفاع می کردند و ما راهی جز سانتر و شوت نداشتیم. چندین وقعیت هم داشتیم که با بد شانسی گل نشد. به نظر من استقلال با تجربه بالای بازیکنانش توانست پیروز شود. البته نباید از اتفاقی که قبل از بازی افتاد غافل شد... آن اتفاق درون تیمی که نمی خواهم در موردش حرف بزنم خیلی تاثیر گذار بود و به نوعی بچه ها در کپ آن قضیه بودند. به هر حال تمام شد و من هم این برد را به استقلال تبریک می گویم اما من دوست دارم این حرف من را تیتر کنید: استقلال بدون موقعیت گل ما را برد.


* فحاشی تماشاگران به تو هم کشید؟


- نه ولی 40 هزار نفر به جواد فحش ناموسی می دادند... من می گویم یک زمان هست تماشاگر به من بازیکن فحش می دهد اما این نامردی است که به خانواده بازیکن فحش می دهند بازیکن یک انسان است  و عصبی می شود.این درست نیست.  باید تیمهایی که تماشاگرانش این رفتار های زشت و به دور از انسانیت را انجام می دهند را مجازات کنند.من نمی دانم تماشاگران استقلال به کدام صحنه اعتراض داشتند که به داور هم فحش دادند که همین امر باعث شد داور به زمین نیاید و با خواهش آقای تاج و حسن زاده آمد به زمین آمد. در حالی که اخراج برهانی هم که درست بود دیگر چه اعتراضی باید می شد؟ من تا حالا این صحنه های زشت را در استادیوم ندیده بودم و واقعاً افسوس خوردم.


* قهرمانی از دستتان رفت قبول داری؟


- قبل از بازی هم گفتم به تیم برنده جام نمی دهند. تیم بازنده هم از کورس خارج نمی شود. استقلال امتیاز از دست می دهد بازی های سخت و حساسی دارد و ما دو بازی سخت در خانه داریم که باید ببریم و چند بازی هم خارج از خانه است که با تیم های تقریباً پایین جدول است. من اعتقاد دارم اگر تیمی می خواهد قهرمان بشود باید بتواند تیم 13 جدول را ببرد واگرنه همان بهتر که قهرمان نشود ما 15 هفته نباختیم... خب این باخت شاید بد موقع بود اما چیزی تمام نشده است و امید زیادی داریم به قهرمانی.


* این هفته با الجیش بازی دارید. با امید به قطر می روید؟


- آسیا بحثش از لیگ جداست. ما از لحاظ بازیکن نسبت به سپاهان و استقلال در مضیقه هستیم. من به همه بازیکنانمان احترام می گذارم اما شما ببینید ما از ابتدای لیگ با 12 -13 بازیکن بازی کردیم و این کار ما را سخت می کند. استقلال خسرو حیدری را از دست می دهد کاپیتان تیم ملی به جایش وارد زمین می شود، سپاهان به نویدکیا استراحت می دهد جمشیدیان با تجربه می آید و گل می زند اما مربی ما واقعاً دستش خالی است...


* حرف خاصی ندارید؟


- جا دارد که از تماشاگران عزیزمان تشکر کنم که با اتوبوس و به سختی خودشان را به این بازی رساندند و بعد از بازی هم با اینکه باخته بودیم به ما دلداری می دادند. من دست همه آنها را می فشارم و از همه آنها ممنونم و امیدوارم با بردهایی که در آینده می آبد آنها را خوشحال کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها