کد خبر: ۱۱۹۳۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: به زاید به علت مصاحبه علیه سرمربی تیم تذکر دادیم.

به گزارش 598،حسین جباری‌زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص صحبت‌های ایمون زاید مبنی بر اینکه با مظلومی خداحافظی خواهد کرد عنوان کرد: هیچ بازیکنی در آلومینیوم حق مصاحبه علیه سرمربی و باشگاه ندارد زاید هم از این امر مستثنی نیست. من تذکرات لازم را به او داده‌ام تا در صحبت کردنش بیشتر رعایت کند. یک بازیکن باید در خصوص آمادگی جسمانی خود صحبت کند و اجازه ندارد در مورد مسائل دیگر صحبت کند. بازیکن باید تمرکز خود را روی تمریناتش بگذارد و به مسائل دیگر کاری نداشته باشد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرگونه اختلاف بین مظلومی و زاید را رد کرد و خاطرنشان کرد: من هیچ موردی بین مظلومی و زاید نمی‌بینم ما یک هدف داریم و آن هم نگه داشتن آلومینیوم در لیگ برتر است. هر کسی دلش با آلومینیوم نیست باید خداحافظی کند.

جباری‌زاده افزود: هم‌اکنون نه مظلومی استقلالی است و نه زاید پرسپولیسی بلکه همه آلومینیومی هستند و تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهند. اجازه نمی‌دهم هیچ بازیکنی در کار دیگری دخالت کند. هم‌اکنون به او تذکر دادم و اگر این موضوع جواب نداد برخورد دیگری خواهم کرد.

وی درباره حضور زاید در دیدار امروز مقابل ذوب آهن تصریح کرد: زاید کمی مصدوم بود در بازی مقابل فجر سپاسی نیز به دلیل زمین ورزشگاه این موضوع تشدید شد. چمن ورزشگاه فجر سپاسی شباهتی به زمین فوتبال نداشت و بیشتر شبیه زمین صخره‌نوردی بود. همه بازیکنانمان عضلاتشان گرفته بود. برخی بازیکنان پس از این بازی با ماساژ و رفتن به استخر توانستند تمرینات را ادامه دهند اما زاید با توجه به مصدومیت جزئی‌ای که از گذشته داشت این موضوع مصدومیتش را تشدید کرد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد اینکه آیا کدورت بین مظلومی و زاید برطرف شده یادآور شد: هیچ کدورتی بین مظلومی و زاید وجود ندارد. روزنامه‌ها کمی پیاز‌داغ این موضوع را زیاد کرده اند در خبرگزاری‌ها ما صحبت می‌کنیم و مشکلی وجود ندارد اما روزنامه‌ها کمی شیطنت می‌کنند.

جباری‌زاده درباره اینکه زاید عنوان کرده پس از فصل از آلومینیوم خداحافظی می‌کند گفت: بعد از فصل هر کس راه خود را می‌رود می‌خواهد خداحافظی، سلام و یا گودبای کند. به خود او ارتباط دارد. وظیفه هر بازیکنی است که هم‌اکنون با مسئولان باشگاه تعامل داشته باشد و تمام تلاش خود را برای آلومینیوم انجام دهد.

وی در مورد اینکه آیا برای فصل بعد با زاید تمدید قرارداد خواهد کرد تصریح کرد: زاید بازیکن خوبی است و ما از او راضی هستیم اگر خود او بخواهد صحبت خواهیم کرد و برای فصل بعد با او تمدید می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها