کد خبر: ۱۱۹۰۹۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۲     ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
کشتی فرنگی ایران این روزها وضعیت آرامی ندارد، کناره گیری سرمربی تیم ملی و خداحافظی ناگهانی محمد بنا از یک سو،حاشیه های بی سابقه در مسابقات قهرمانی کشور از طرفی دیگر سبب شده میزان نگرانی اهالی این رشته دو چندان شود با این حال مسوولان فدراسیون همچنان به تمام این اتفاقات لبخند می‌زنند.

به گزارش رجانیوز، در شرایطی که اهالی کشتی فرنگی انتظار برپایی مسابقات بدون حاشیه و ایده آلی را داشتند امروز در حاشیه مسابقات قهرمانی کشور  میلاد خسروی کشتی‌گیر 84 کیلوگرم تیم لرستان بر اثر ضربه چاقوی یکی از تماشاگران رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی ایران به بیمارستان منتقل شد.

در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور که امروز در سالن هفتم تیر تهران انجام می‌شود، میلاد خسروی که در حال نرمش کردن برای حضور در روی تشک بود، با یکی از تماشاگران درگیری لفظی پیدا کرد و حمله آن تماشاگر با ضربه چاقو به صورت خسروی باعث جراحت شدید او شد.

مهرداد علی‌پناه مربی تیم لرستان در این حصوص به خبرنگاران می‌گوید: متاسفانه زمانی که خسروی در حال نرمش کردن بالای سر یکی از تماشاگران بود، آن تماشاگر که البته نمی‌توان روی او اسم تماشاگر یا تماشاگرنما گذاشت بلکه بیشتر مثل یکی از اراذل و اوباش بود، به خسروی اعتراض کرد که اینجا نرمش نکن و این مسئله باعث درگیری لفظی آن‌ها شد که تماشاگر مذکور با ضربه چاقو به صورت خسروی باعث جراحت شدید او شد طوری که دندان‌های او از روی زخم مشخص بود.

وی همچنین گفت: خسروی به بیمارستان منتقل شده است و الان تحت انجام عمل جراحی است. تماشاگر مذکور هم توسط حراست ورزشگاه دستگیر شد و به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

اتفاق امروز در سالن هفتم تیر در حالی روی داد که نیروی انتظامی در این سالن حضور نداشت و ضارب توسط تماشاگران دستگیر شد. حال باید دید آیا مسوولان فدراسیون کشتی که با مدیریت نامطلوب خود زمینه ساز این اتفاقات شده اند در این خصوص حاضر به پاسخگویی خواهند شد یا همانند اتفاقات قبلی خیلی راحت از کنار مساله عبور خواهند کرد تا وضعیت متزلزل مدیریتی آنها برای افکارعمومی فاش نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها