کد خبر: ۱۱۹۰۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
سرمربي فجرسپاسي شيراز اعتقاد دارد بازيکنانش در باد پيروزي برابر آلومينيوم نخوابيده‌اند و تيمش قابليت بردهاي پر گل برابر ساير تيم‌ها را هم داشته است.
محمود ياوري در گفت‌وگو با ايسنا، درباره‌ي ديدار اين هفته‌ي تيمش برابر نفت تهران گفت: با توجه به اين مسئله که تنها شش هفته تا پايان ليگ برتر باقي مانده است، همه‌ي تيم ها از هم شناخت دارند و حتي بازيکنان ذخيره‌ي نفت تهران را مي شناسيم. اميدوارم اين شناخت را به بازيکنان خودمان هم انتقال داده باشيم. نفت تهران از بازيکنان و مربي بسيار خوبي بهره مي‌برد و مطئمنا با توجه به مهمان بودنمان بازي سختي را پيش روي داريم ولي براي مهماني به مصاف اين تيم نمي‌رويم و انشالله با امتياز به شيراز بر مي‌گرديم. در اين ديدار برنامه‌هاي زيادي را در نظر داريم و از سويي اميدوارم حوادث بازي هم به سود ما باشد و بدشانسي به سراغ‌مان نيايد.

وي در ادامه درباره‌ي بازي هفته‌ي گذشته‌ي تيمش برابر آلومينيوم صحبت کرد و در اين باره افزود: اين يک اتفاق خارق العاده نبود. ما در هفته‌هاي قبلي هم مي‌توانستيم پيروز باشيم و حتي قادر بوديم به چند تيم ديگر هم شش گل بزنيم. حتما بازي ما مقابل استقلال را ديديد، ما در آن ديدار موقعيت‌هاي خوبي را از دست داديم يا بازي برابر تراکتور سازي که سه موقعيت استثنايي را از دست داديم. اينها همه ناشي از استرس بازيکنان ما و جواني آنهاست. اين جواني و استرس مانع از استفاده مناسب موقعيت‌ها مي‌شود و متاسفانه فرصت‌ها يکي پس از ديگري از دست مي‌رود. با اين حال اعتقاد دارم، اين بچه‌ها با وجود همه کمبودها و مشکلات، کارشان ايوالله دارد و من از همه آنها متشکرم.

سرمربي فجرسپاسي شيراز در پاسخ به اين سوال که آيا نگران تاثير پيروزي شش بر صفر برابر آلومينيوم بر بازيکنانش و ايجاد غرور نيست، به ايسنا گفت: به هيچ وجه نگران نيستم. از ابتداي هفته‌ با بازيکنانم کار کرده ام و تلاش کرده ام تا از لحاظ روحي آنها را ريکاوري کنم. من خودم اهل اين مسائل نيستم و مطئنم بازيکنانم هم اهل غرور نخواهند بود. با شناختي که از آنها دارم، مطمئنم در باد پيروزي برابر آلومينيوم نخوابيده‌اند و اميدوارم در هفته‌هاي باقي مانده نيز همين گونه بازي کنند و خودشان را نشان دهند.

وي در ادامه ترجيح داد تا درباره‌ي ادامه‌ي کار با فجرسپاسي در سال آتي صحبتي نکند و در پايان بازهم به تمجيد از شاگردانش پرداخت و افزود: اين بازيکنان پتانسيل خوبي دارند و من هدفم در فجرسپاسي ابتدا نگاه داشتن اين تيم در ليگ برتر و سپس قرار گرفتن در رده‌ي هفتم الي دوازدهم جدول بود که ان‌شاالله به اين هدف مي‌رسيم. اگر در رتبه‌هاي ياد شده قرار بگيريم مثل اين است که قهرمان شده ايم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها