کد خبر: ۱۱۹۰۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي با انتقاد به شعارهايي که در ورزشگاه آزادي داده شد عنوان کرد: اگر کسب سه امتياز با اين روش خوب است به کارشان ادامه دهند
محمدحسين جعفري در مورد شکست يک بر صفر تراکتورسازي مقابل استقلال اظهار داشت: بازيکنان ما بازي خوبي انجام دادند اما نتوانستيم به حقمان برسيم. واقعا در اين مسابقه حقمان باخت نبود و مخصوصا در 45 دقيقه دوم کاملا بر حريف مسلط بوديم. متاسفانه از موقعيت‌هايمان استفاده نکرديم تا در اين ديدار بازنده شويم.

به گزارش فارس،وي در مورد اينکه آيا تراکتورسازي همچنان به قهرماني اميدوار است عنوان کرد: با قدرت کارمان را ادامه مي‌دهيم و با توجه به شرايطي که موجود است همچنان شانس قهرماني داريم. هنوز هيچ چيزي مشخص نشده و شايد اين باخت براي ما هشداري بوده باشد تا در ادامه با قدرت بيشتري کارمان را دنبال کنيم.

مديرعامل تراکتورسازي در مورد وضعيت ورزشگاه در بازي روز گذشته و شعارهايي که هواداران مي‌دادند عنوان کرد: متاسفانه در ديدارهاي استقلال و تراکتورسازي حساسيت زيادي وجود دارد اما تاکنون هيچوقت جو ورزشگاه آزادي را اين چنين نديده بودم. اين براي اولين بار بود که مي‌ديدم چنين شعارهايي مي‌دادند.

جعفري تاکيد کرد: واقعا فضا نامناسب بود. به هواداران، داور،بازيکنان و خود ما بي‌احترامي کردند و با شعارهايشان باعث شدند کاظميان چشمانش گريان شود. واقعا اين جو قابل تامل است و وضعيت بسيار بد بود. اگر بردن با اين روش خوب است پيشنهاد مي‌کنيم به کار خودشان همينطور ادامه دهند.

وي خاطرنشان کرد: بيشتر از اينکه به خاطر باخت ناراحت باشيم به دليل شعارهايي که داده شد ناراحت هستيم. حالا ديگر مي‌نشينيم و منتظريم تا ببينيم چه برخوردي با اين رفتارها مي‌شود؟ آيا همان تصميمي که در مورد داماش گيلان و تيم‌هاي ديگر گرفتند در مورد استقلال هم اتخاذ مي‌کنند. چشم دوختيم و به عدالت کميته انضباطي نگاه مي‌کنيم تا ببينيم چه تصميمي مي گيرند.

جعفري در مورد اينکه آيا مي‌توانند تيم را تا روز بازي مقابل الجيش قطر بازسازي کنند عنوان کرد: بايد خودمان تا روز مسابقه با الجيش قطر بازسازي کنيم. بازيکنان ما تجربه زيادي دارند و مطمئنا بارها در چنين شرايطي قرار گرفتند. بايد خودمان را آماده مسابقه مقابل الجيش کنيم. اين ديدار بسيار حساس است و براي حفظ آبروي فوتبال ايران با انگيزه به ميدان مي‌رويم.

وي در مورد اينکه قرار بود تا قبل از ديدار مقابل الجيش مقداري از قرارداد بازيکنان پرداخت شود گفت: تمام تلاشمان را انجام مي‌دهيم و صحبت‌هايي صورت گرفته که امکان دارد تا قبل از سفر به قطر بخشي از قرارداد بازيکنان پرداخت شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها