کد خبر: ۱۱۸۹۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد جلسه رأی اعتماد به «محمدحسن طریقت‌ منفرد» وزیر پیشنهادی بهداشت یکشنبه هفته آینده ۲۷ اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش 598، جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به زمان برگزاری جلسه رأی اعتماد به «محمد حسن طریقت ‌منفرد» وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: طبق آیین‌نامه داخلی، مجلس یک هفته مهلت دارد تا پس از معرفی و پیشنهاد وزیری به مجلس برای اخذ رأی اعتماد، جلسه رأی اعتماد به او را برگزار کند.

وی افزود: به احتمال زیاد جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یکشنبه هفته آینده 27 اسفند ماه جاری در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، سایت پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری امروز با انتشار خبری، اعلام کرد که رئیس‌ جمهور «محمد حسن طریقت ‌منفرد» را برای تصدی وزارت بهداشت به منظور اخذ رأی اعتماد به مجلس معرفی کرد.

متن نامه احمدی‌نژاد به مجلس به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم؛

با استعانت از ذات اقدس الهی و با احترام به پیشگاه ملت بزرگوار ایران و نمایندگان محترم مردم، در اجرای اصول 78 و 134 قانون اساسی، جناب آقای دکتر محمد حسن طریقت ‌منفرد را به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور اخذ رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌نماید.

محمود احمدی‌نژاد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها