کد خبر: ۱۱۸۸۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
تماشاگران سپاهان همچنین با خواندن یک شعر معروف قهرمانی تیم استقلال را خواب و خیالات قلعه نویی، سرمربی این تیم دانستند!
سسایت گل - بازی سپاهان وصبا که با برتری شاگردان کرانچار به پایان رسید حاشیه های جالبی داشت :

* قبل از آغاز بازی به منظور بزرگداشت شهید محسن رضازاده از کارمندان فولاد مبارکه و هواداران تیم فوتبال سپاهان در شهر کربلای عراق یک دقیقه سکوت اعلام شد، بازیکنان سپاهان همین منظور بازوبندهایی مشکی بر بازو بسته بودند.
* جواهیر سوکای قبل از به صدا در آمدن سوت آغاز بازی با خداوند خود به راز و نیاز می‌پرداخت.
* هواداران سپاهان در این دیدار با شعار معروف عقاب آسیا شهاب گردان را تشویق می‌کردند، شعاری که قبلاً برای مهدی رحمتی و رحمان احمدی هم می‌خواندند!
* بازی همزمان جمشیدیان و نویدکیا در این دیدار از نکات جالب توجه بود. گویا جمشیدیان در این دیدار به جای پاپی در ترکیب قرار گرفته بود.
* سوکای که دوشنبه شب در برنامه نود حضور پیدا کرده بود در نیمه اول این دیدار چندان درخشان ظاهر نشد اما در نیمه دوم گلزنی کرد تا پس از بازی دیگر حرفی از طلسم برنامه ۹۰ و چنین صحبت‌هایی مطرح نشود، علیرضا جهانبخش، بازیکن داماش هفته‌ها پیش در برنامه ۹۰ حضور پیدا کرد و پس از آن برنامه هنوز موفق به گلزنی نشده است تا طلسم برنامه ۹۰در مورد او صدق کند.
* تماشاگران سپاهان پس از گل دوم که خیالشان را بابت برتری در این بازی راحت کرد شعارهای قهرمانی سر دادند.
* تماشاگران سپاهان همچنین با خواندن یک شعر معروف قهرمانی تیم استقلال را خواب و خیالات قلعه نویی، سرمربی این تیم دانستند!
* در دقیقه ۷۸ عضلات پای راست جمشیدیان گرفت و محمدرضا خلعتبری به مداوای او پرداخت! جالب اینکه در این لحظات بازیکنان صبا در میان‌ سوت‌های تماشاگران به بازی ادامه می‌دادند.
* بار دیگر سپاهانی‌ها در برگه تعویض خود دو عدد ۲۳ و ۳۳ را شبیه به یکدیگر نوشته بودند و این امر موجب شد تا داور چهارم مسابقه به جای شماره پیراهن خلعتبری شماره پیراهن جهان عالیان که ۲۳ است را روی تابلوی تعویض ثبت کند. در مسابقات این فصل یک مرتبه دیگر البته به طور برعکس این اتفاق برای سپاهانی‌ها افتاده بود.
* در همین گیر و دار بود که داور چهارم به داور وسط یعنی حسین زرگر گفت خوروش، سرپرست تیم سپاهان را اخراج کند که داور مسابقه نیز این کار را انجام داد. گویا در هنگام تعویض جهان عالیان و محمد غلامی حرفی بین سرپرست سپاهان و داور چهارم رد و بدل شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها