کد خبر: ۱۱۸۸۴۱
زمان انتشار: ۰۷:۰۵     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
1- ملاحظه کنید هاشمی 2005 و تا به امروز را! هاشمی 1360 را نمی گویم ! و فقط به دو نکته نظر کنید یکی نامه بی سلام و والسلام قبل از انتخابات و دیگر خطبه هایی که بعد از انتخابات خواند! بقیه نکات را رها کنید و ولایتمداری را همین جا دریابید.

2- ببینید احمد توکلی را! و دعوتش از آلن ایر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا را برای گفتگو از دریچه سایت الف و برخورد کینه توزانه اش را که آقا هم به آن تذکر می دهد و اصرار بر نظر خود در برابر نظر آقا تا حکم حکومتی! و تشویق و تهییج علی فریمانی به عنوان آخر حریت به خاطر اصرار بر آنچه آقا نمی پسندد.

3- گوشه چشمی به آن علی فریمانی بکنید و وارد کردن اتهام به سپاه در بحث انتخابات و رای اعتماد به وزیر نفت که آنقدر وقیحانه بود که لاریجانی هم تحمل نکرد و جواب داد. و ببینید چه کوته فکرانه افتخار می کند که بعد از اعلام غلط بودن اصل استیضاح از سوی مولا او آنرا درست می داند.

4- ببینید آنهاییر را که به قول امام اگر یک نانوایی را هم بهشان بدهی نمی توانند اداره کنند و این روزها هواداران خود را هم با اظهار نظرهای عجیب و غریب در مورد فتنه و سران آن به اعجاب واداشته اند و وعده قحطی به مردم دادند و اظهار نظر فرمودند که دلار بالای 3000 تومان می ارزد و شد!!!

5- برای فتنه گران و منافقین و وی او ای و بی بی سی و صدای اسرائیل که به خونش تشنه اند هم باید کد بدهم ؟

6- یادتان هست چه کسی آبراهام لیکلن را رئیس جمهور شهید آمریکا نامید؟ او هم از مخالفین احمدی نژاد است.

7- تا هفتاد هم می شود مخالفینی شمرد که کینه و بغض ولایت و سپاه و ارزشهای اسلامی و انقلابی و مردمسالارانه و ساده زیستی و ایستادگی در برابر زورگویی بیگانه و ... در وجودشان موج می زند و فحاشی ها و دشمنی ها و تهمت های مکرر همین ها علیرغم توصیه های مکرر مولا و رهبر در رساندن احمدی نژاد به جایی که امروز هست نقش اساسی داشت و البته غروری که از 24 میلیون رای می تواند حاصل شود هم بی تاثیر نیست و رفیق بد هم!

نمی خواهم ادامه بدهم اما یقین دارم  در انتخابات پیش رو ملت دچار ارتجاع نخواهد شد و با اثبات آنچه این مخالفان در مورد احمدی نژاد می گویند رو به آنها نخواهند آورد بلکه احمدی نژاد را هم در کنار آنها دسته بندی خواهند کرد و به حول و قوه الهی به راهی که 8 سال قبل با رهبری و هدایت آقا و مولایشان آغاز کردند که راه جبران انحراف و بازگشت به خط اصلی انقلاب بود با قوت و قدرت ادامه خواهند داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها