کد خبر: ۱۱۸۸۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
دو تیم در چهار فصل گذشته دیدارهای پرماجرایی را پشت سر گذاشته اند ؛ رقابت هایی با چهره های ویژه و اتفاقات مهم تر ...
سایت گل - هرآنچه که از یک بازی فوتبال انتظار می رود ، در این مسابقه هست . استقلال - تراکتور سازی از آنجا یک مسابقه ویژه است که رقابت این دو تیم با رنگ های متضادشان در بالاترین سطح رویارویی پیش رفته است . از همان بازی اول در تبریز که سر فرهاد مجیدی شکست و از همان روزی که تراکتوری ها آزادی را تسخیر کردند و آبی ها را در یک بازی حانگی به حاشیه راندند.
تصاویری از رقابت این دو تیم را با هم مرور می کنیم :


http://u.goal.com/128400/128438hp2.jpg
آندرانیک و امیرحسین . صادقی بعد از بازی گفت :آندو را نمی شناسد! آندو اما سال بعد به استقلال آمد و امیرحسین به تراکتور رفت تا تعصب به لباس رنگ تازه ای بگیرد.

http://u.goal.com/221200/221208hp2.jpg
پنالتی بود یا نیود؟ میلاد میداوودی دیگر در استقلال نیست و عقیل اعتمادی هم ناگهان نیمکت نشین یک گلر 40 ساله شده است. این تصویری است از بازی رفت که استقلالی ها شک نداشتند حق شان خورده شده است .

http://u.goal.com/165000/165094hp2.jpg
بزرگترین جنجال تاریخ رویارویی این دو تیم در زمستان پارسال در تبریز . محسن ترکی در محاصره تراکتوری ها ، در حالیکه آنها قافیه را به رقیب باخته اند .

http://u.goal.com/128400/128430hp2.jpg
جاسم کرار محمد قبل از حضور در استقلال محبوب ترین بازیکن تبریز بود .این کاشته مهمترین های لایت زندگی فوتبالی او در تراکتور است . ضربه ای که بعدا موجبات اخراجش از استقلال را فراهم کرد . کرار از آنهاست که جایش همیشه  در این نبرد خالی است . 

http://abieteh.com/wp-content/uploads/2013/03/farhad-vs-tractor.jpg
فرهاد مجیدی مقابل تراکتور موفق بوده است .اگر دقت کنید سه مدافع تراکتور بعد از این گل به هم پیچیده اند. او پارسال در دعوا با قلعه نویی انگیزه زیادی برای این مسابقه داشت و گل اش را هم زد .

http://u.goal.com/143700/143760hp2.jpg
امیرقلعه نویی و پرویز مظلومی . این رودررویی تکرار می شد اگر اول فصل زیرآب پرویزخان نخورده بود ... قلعه نویی در این نبرد مظلومی را برد اما در بازی برگشت به او باخت .

http://u.goal.com/143900/143919hp2.jpg
سیاوش اکبرپور به کارمورد علاقه اش تکل مشغول است .  او هفته پیش در تبریز فحش خورده و امروز کوهی از انگیزه است ... البته با لباس آبی .

http://u.goal.com/167500/167549hp2.jpg
 شادی غیر طبیعی . مجتبی جباری ستاره ویژه استقلال در بازی با تراکتورسازی در زمستان گذشته  بود. او که در آن زمان ارتباطی خوبی با قلعه نویی نداشته ،  باخت بازی رفت تیمش را تلافی کرد و البته بین دو نیمه بازی هم  از خجالت مربی سابقش در آمد و جمله ای کمی تندتر از« حرف نزن» را به قلعه نویی گفت . امروز اما مجتبی بازیکن کلیدی قلعه نویی است ؛ بی توجه به پارسال و داستان هایی که تمام شده اند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها