کد خبر: ۱۱۸۷۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن گفت: نمی‌خواهیم در دیدار مقابل پرسپولیس ۹۰ دقیقه دنبال داور بدویم و فقط می‌خواهیم با پرسپولیس بازی کنیم.

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط تیم راه‌آهن عنوان کرد: شرایط خوبی داریم پس از پیروزی مقابل پیکان توانستیم از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری  کسب کنیم. ما در نیم فصل دوم به مراتب بازی بهتری از نیم فصل اول انجام دادیم اما در نتیجه‌گیری موفق نبودیم.

وی ادامه داد: شاید در نیم فصل اول خوب بازی نمی‌کردیم و نتیجه می‌گرفتیم اما در نیم‌فصل دوم بازی خوبی انجام می‌دهیم و نتیجه نمی‌گیریم. فقط در ضربات پایانی دچار مشکل شدیم و نتوانستیم به گل برسیم.

بازیکن راه‌آهن در مورد شکست این تیم در هفته بیست و هفتم مقابل مس با نتیجه چهار بر صفر و پس از آن پیروزی در هفته بیست‌وهشتم با نتیجه 4 بر دو مقابل پیکان تصریح کرد: بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در نیم فصل دوم تحت فشار بودند اما آقای دایی حتی یک بار هم بازیکنان را مورد سرزنش قرار نداد. دایی استاد تغییر روحیه در تیم است او سابقه چنین نتایجی را در تیم‌های مختلف همچون پرسپولیس داشته است.

وی افزود: سالی که من در پرسپولیس بودم مقابل شاهین چهار گل خوردیم اما پس از آن 70 ـ 80 درصد بازی‌ها را بردیم. دایی صحبت‌هایی که می‌کند برای بازیکنان دلگرمی است و باعث می‌شود تیم از لحاظ روحیه تغییر کند ما مقابل پیکان نصف فرصت هایی که در طول فصل داشتیم، موقعیت گل ایجاد کردیم.

عبدی در مورد رویارویی با پرسپولیس در هفته بیست و نهم گفت: من چهار سال از پرسپولیس بیرون آمده‌ام و دیگر حساسیت سابق را ندارم و این گونه نیستم که تمام هم و غم خود را برای این بازی بگذارم. دوست دارم در تک تک بازی‌ها مثمر و ثمر باشم اما نمی‌توانم بگویم این دیدار برایم فرقی نمی‌کند شاید این موضوع دروغ باشد. به هر حال ما مقابل پرطرفدار‌ترین تیم ایران و شاید آسیا قرار گرفتیم. این موضوع انگیزه هر بازیکنی را افزایش می‌دهد 70 ـ 80 درصد بازیکنان ما در تیم‌های پرسپولیس و استقلال بازی کرده‌اند.

بازیکن راه‌آهن یادآور شد: مقابل استقلال موقعیت‌های زیادی داشتیم و روی یک اشتباه نتیجه را واگذار کردیم همچنین داور هم چندین اشتباه محرز داشت که روی بازیکنان تأثیر منفی گذاشته بود ما برای پیروزی مقابل پرسپولیس به میدان خواهیم رفت زیرا 21 یا 22 هفته بالای این تیم قرار داشتیم و نتایج فوق‌العاده بد ما باعث شد تا این تیم بالاتر از ما قرار گیرد. به گونه‌ای می‌توان گفت این بازی یک فینال است تا بتوانیم جایگاه خود را در لیگ برتر تثبیت کنیم.

وی درباره میزبانی راه‌‌آهن در اکباتان گفت: مسائل مدیریتی به من مربوط نمی‌شود و از آن هم سردر نمی‌آورم. فقط می‌توانم بگویم این یک بی‌عدالتی است ما در 6 بازی خود از میزبانی محروم می‌شویم بازی‌های مقابل استقلال، پرسپولیس و تراکتور‌سازی را نمی‌توانیم در اکباتان برگزار کنیم. امسال که گذشت امیدوارم از سال آینده این مسئله برطرف شود. اگر لیگ ما حرفه‌ای است باید همه چیز آن حرفه‌ای باشد مثلا میزبانی اوساسونا در نیوکمپ از بارسلونا درست است؟ این موضوع خنده‌دار است تیم‌هایی مثل سایپا، نفت و ما واقعا مظلوم واقع شده‌ایم.

عبدی با اشاره به اینکه راه‌آهن نگاهی به پایین جدول نمی‌کند افزود: ما در طول فصل حتی یک بار هم به فکر سقوط نبودیم در نیم فصل هدف کسب سهمیه داشتیم از تیم‌های تراکتور‌سازی، فولاد، نفت و پرسپولیس بالاتر بودیم و فکر می‌کنم نتایج خودمان باعث شد تا این تیم‌ها بالا بیایند و ما سقوط کنیم. می‌دانند که هم اکنون کسب سهمیه آسیایی برای انسان یک رویاست و تلاش می‌کنیم جزء 5 ـ 6 تیم بالای جدول قرار بگیریم.

بازیکن راه‌‌آهن در پایان تأکید کرد: امیدوارم بازی مقابل پرسپولیس به گونه‌ای باشد که فقط مقابل این تیم بازی کنیم آقای دایی و بازیکنان 90 دقیقه دنبال داور ندوند و بازی زیبا و خوبی شاهد باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها