کد خبر: ۱۱۸۵۱۵
زمان انتشار: ۲۱:۰۲     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هنر این است که احساس تکلیف کنند که نیایند و وحدت را حفظ کنند افزود: ما یک رئیس‌جمهور بیشتر نمی‌خواهیم.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری عصر امروز چهارشنبه در حاشیه سیزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان درباره انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار داشت: مقام معظم رهبری مطالب لازم را فرمودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید مصلحت کشور را فراتر از مصلحت خود دید. مدام احساس تکلیف کردن برای کاندیداتوری هنر نیست،اعلام موجودیت برای نشاط در انتخابات خوب است اما نباید هر روز شاهد اعلام کاندیداتوری یک نامزد جدید بود.

وی با بیان اینکه هنر این است که احساس تکلیف کنند که نیایند و وحدت را حفظ کنند افزود: ما یک رئیس‌جمهور بیشتر نمی‌خواهیم. البته اعلام موجودیت برای اصل نشاط انتخابات لازم است اما گاهی مصلحت این است که احساس کنندنیایند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر پیام رئیس‌جمهور به مناسبت درگذشت رئیس‌جمهور ونزوئلا اظهار داشت: بگذارید در این رابطه بعدا مصاحبه کنم. البته ایشان در این پیام زیاده‌روی کرد. می‌شود پیام دیپلماتیک داد اما وارد مسائل اعتقادی نشد؛ همتای وی از دنیا رفت و وی باید یک تسلیت می‌گفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها