کد خبر: ۱۱۸۴۸۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
مرتضی اسدی: ببین این بازی با همه بازی‌ها فرق داره. می‌تونیم ببریم، شاید و باید هم نداره! باید ببریم و می‌بریم! این روز مرگ کسيه که وا بده!

سايت گل- اگر قبل از هر دیدار حساسی با تمامی بازیکنان یک تیم مصاحبه کنی 80 درصد آن‌ها صحبت‌هایشان را با این جمله و یا مشابه آن آغاز می‌کنند: «این بازی هم مثل تمام بازی‌ها است و سه امتیاز دارد!» و یا «این بازی هم مثل تمام بازی‌ها حساسیت خاص خود را دارد» و یا این‌که بعد از بازی همه این‌گونه سخن را شروع می‌کنند: «بازی، بازی خوبی بود...»

ولی وقتی رکوردر خاموش می‌شود و یا اگر خبرنگار با بازیکن ارتباط دوستانه‌ای داشته باشد هیچ‌گاه چنین جملاتی را نخواهید شنید و شاید جملاتی باشد که تا صد سال دیگر هم نمی‌توان به چاپ رساند. در این نوشته و در آستانه بازي استقلال و تراكتور جملاتی را از بازیکنان تراکتور نقل می‌کنیم که یا بعد از پایان مصاحبه بیان شده است و یا در گفتگوی دوستانه! اميدواريم بازيكنان تراكتور و دوستان عزيز من از انتشار اين جملات دلگير نشوند و آن را صرفا به حساب شیطنت رسانه‌ای یک دوست بگذارند.

 

هر كي وا بده روز مرگشه

مرتضی اسدی: ببین این بازی با همه بازی‌ها فرق داره. می‌تونیم ببریم، شاید و باید هم نداره! باید ببریم و می‌بریم! این روز مرگ کسيه که وا بده! یعنی من باید مرده باشم که اونا بتونن از دفاع رد بشن و گل بزنن، یعنی باید بمیرم! باید ببریم...

 

تراکتور شخصیت قهرمانی داره

محمد نصرتی: تراکتور دیگه شخصیت قهرمانی پیدا کرده و استقلال و غیر استقلال نداره. می‌زنیم و برمی‌گردیم. وقتی ما مدعی قهرمانی هستیم و ادعا داریم پس با این سوسول‌بازی‌ها کار درست نمی‌شه. تراکتور شخصیت قهرمانی داره و می‌بره ولی حیف بعضی... بوووووووق... بوووووق...

(محمدجان اعصاب معصاب یوخدی‌ها!!)

 

مي‌زنيم؛ شك هم نكن

مهدی کیانی: اگه قراره قهرمان بشیم باید استقلال رو هم تو آزادی بزنیم... می‌زنیم هم شک نکن!

 

به دلتون بد راه ندین

مصطفی اکرامی: چی بگم والا! یه روز خاص دیگه، بچه‌ها هم بد نیستن. هم آماده‌ان و هم روحیه دارن ولی همه چی دست خداست. ولی ما هم تو بازی‌های بزرگ تا اینجای کار کم نیاوردیم و این بازی هم حساس‌ترین بازی فصل هستش. انشاا... که می‌بریم به دلتون بد راه ندین.

 

حساسه ولی برنده قهرمان نیست

مهدی کریمیان: جو خاصی داره این بازی و کمتر دیداری در لیگ می‌تونه این همه تماشاگر داشته باشه. می‌شه گفت تنها دیداري که استقلال در آزادی احساس غربت می‌کنه. بازی هم حساسه ولی اینطور هم نیست که بگیم هر کی ببره قهرمان شده! نه از این خبرا نیست! ولی اینم بگم که ما واسه برد می‌ریم و همین طور هم می‌شه و کاشکی هوادارامون هم بیان و جلوی اونا کم نباشند.

 

اویناماغیم توکولور باااااا

مسعود ابراهیم‌زاده: وای عجب بازی‌اي ميشه... ما که می‌بریم ولی خیلی دوست دارم بازی کنم و گل بزنم، گل بزنم و اوف... اویناماغیم توکولور باااااا (رقصم داره می‌ریزه)

 

خدا كنه يادم نره بشيكتاشي شادي كنم!

فلاویو لوپز: بازی خیلی حساسه. جو هم ویرا‌ن‌کننده است. عاشق جو استادیوم تو بازی‌های تراکتورم. ببین خیلی حرفه‌ كه بری تو شهر حریف ببینی هوادارای تیمت از میزبان بیشتره. آدم به خودش می‌باله و می‌گه وای عجب جوی، عجب بازیکنی هستم که تو این تیم بازی می‌کنم. مای فرند! ما استقلال را می‌بریم تو آزادی و قهرمان می‌شيم. این خیلی مهمه. منم خیلی دوست دارم گل بزنم و تو آزادی همه بگن «فلاویو او او» ولی خدا کنه از یادم نره اگه گل زدم بشیکتاشی خوشحالی کنم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها