کد خبر: ۱۱۸۴۳۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
در پی اعلام مجمع ملی اردوهای فرهنگی رحیل، كاروان هاي راهيان نور مي توانند با كمترين هزينه از اتوبوس های جنگي براي اعزام مسافران راهيان نور به مناطق جنگي استفاده كنند.
به گزارش 598، در پی اعلام مجمع ملی اردوهای فرهنگی رحیل، كاروان هاي راهيان نور مي توانند با كمترين هزينه از اتوبوس های جنگي براي اعزام مسافران راهيان نور به مناطق جنگي استفاده كنند.
 
براساس این گزارش؛ با نزدیک شدن به ایام بازدید کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور، مجمع ملی اردوهای فرهنگی رحیل، اقدام به تهیه اتوبوس های با شمایل زمان جنگ کرده است؛ که علاوه بر ظاهر جالب توجه این اتوبوس ها، برنامه های فرهنگی متنوعی از جمله: پخش فیلم های دفاع مقدس، توزیع کتاب میان زائران و استفاده از راویان را به اجرا مي گذارد.

تمامی اتوبوس ها در شهرستان اندیمشک مستقر است و مسئولان کاروان ها می توانند با مراجعه به سایت موسسه خدماتی- فرهنگی کاروان، به نشانی karevaan.ir که به عنوان مجری این طرح معرفی شده است جهت استفاده از این امکانات و صرفه جویی در هزینه های سفر راهیان نور از تاریخ 20 اسفند ماه سال جاری تا 5 فروردین 92 با این شماره 02512920918 تماس حاصل نمایند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها