کد خبر: ۱۱۸۳۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
مربی فولاد خوزستان گفت: بازی با تیم‌های پایین جدول به دلیل اینکه چیزی برای از دست دادن ندارند بسیار سخت است و باید بازی با گهر را مدیریت کرد.

به گزارش 598،نعیم سعداوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تیم گهر در شرایط کنونی در قعر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به این دلیل چیزی برای از دست دادن ندارد و بازی با این تیم به مراتب دشوارتر از بازی با تیم‌های صدر جدول است زیرا این تیم‌ها مقداری در بازی احتیاط می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه فولاد خوزستان برای بازی مقابل گهر آمادگی دارد، افزود: تمام تلاش خود را برای بازی مقابل گهر درود به کار خواهیم گرفت و در این باره شناخت خوبی از این تیم داریم.

*دست کم گرفتن گهر اشتباه محض است

مربی فولاد خوزستان اظهار کرد: دست کم گرفتن تیم گهر درود بسیار اشتباه است زیرا همین اقدام مقابل صنعت نفت انجام شد و باعث واگذاری سه امتیاز این تیم در بازی شد.

سعداوی با اشاره به اینکه مقابل صنعت نفت مستحق باخت نبودیم، تاکید کرد: نباید بازی را واگذار می‌کردیم ولی دست کم گرفتن این تیم باعث چنین اتفاقی شد.

وی خاطرنشان کرد: برای گهر درود احترام زیادی قائل هستم ولی سه امتیاز این بازی را نیاز داریم و برای کسب آن از همه توان فولاد خوزستان استفاده می‌کنیم.

*دقت در ضربات آخرمان کم شده است

مربی فولاد خوزستان اظهار کرد: فولاد خوزستان برای مقابله با صنعت نفت موقعیت‌های زیادی داشت ولی در ضربات آخر تمرکز لازم را نداشت و به این دلیل از فرصت‌ها استفاده درستی نشد.

وی تاکید کرد: باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و حداکثر امتیازها را از بازی‌های پیشرو جمع‌آوری کنیم تا برای کسب امتیاز آسیایی مشکلی نداشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها