کد خبر: ۱۱۸۲۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
مربی‌ ارشد تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: با توجه به ابعاد شخصیتی رسول خادم، کار کردن در کنار چنین شخصیتی نه تنها برای من بلکه برای هر مربی‌ دیگری افتخار است.

به گزارش 598، فرهاد اسماعیل‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضورش در رأس کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: با توجه به این شرایط بحرانی به جای تبریک باید تسلیت بگویید. زمان بسیار کمی در اختیار داریم هر چند با توجه به شناخت و سابقه‌ای که از کار کردن در این رده دارم می‌توانم مشکل زمان را مدیریت و برنامه‌ریزی کنیم. مهم‌ترین مشکلی که با آن مواجه هستیم مشکلات مالی است.

وی در پاسخ به این سوال که با علم به این موضوع مسئولیت را قبول کرده است، گفت: همانطور که ورزشکاران می‌گویند ما سرباز هستیم و کاری به رئیس فدراسیون و شرایط نداریم، ما مربیان هم کارمان تعلیم و آموزش است که در طول سال‌هایی که در تیم ملی بودم آن را ثابت کرده‌ام. اهل تملق دیگران نبودم چون اگر می‌خواستم اینطور عمل کنم حالا جایگاه بهتری داشتم.

اسماعیل‌نژاد ادامه داد: برای من افتخار است که در کنار شخصی مانند رسول خادم کار ‌کنم؛ این موضوع باید برای هر مربی افتخار باشد. با شخصیتی که خادم دارد نه تنها به خاطر ابعاد قهرمانی بلکه به خاطر بعد مدیریتش کار کردن با خادم افتخار است.

مربی ارشد تیم فرنگی جوانان افزود: با اینکه در زمان یزدانی‌خرم در سال 2009 نایب قهرمان جهان و قهرمان آسیا شدیم، اما بنا به دلایلی یزدانی‌خرم مجبور به کنار گذاشتن من شد و بعد از آن هم هیچ جنجالی نکردم. هر اتفاقی که برای کشتی فرنگی بیفتد چه مسئولیت داشته باشیم و چه نداشته باشیم مردم به ما تبریک می‌گویند و اگر نتیجه نگیرند از ما سوال می‌کنند. بد و خوب نتایج به ما بر می‌گردد.

وی درباره اینکه حکمی که صادر شده است حدود 3 ماه اعتبار دارد عنوان کرد: رسول خادم گفت با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون کشتی برگزار نشده است نمی‌خواهیم ابلاغ کامل بزنیم تا برای فدراسیون بعدی مسئولیت ایجاد کنیم چون ممکن است مایل به ادامه همکاری با نفرات فعلی نباشند.

اسماعیل‌نژاد خاطر نشان کرد: منتظریم انتخابات برگزار شود. مجبوریم به صورت موقت در رده‌های مختلف با توجه به در پیش بودن مسابقات آسیایی مربیان را تعیین کنیم تا تیم‌ها بلاتکلیف نمانند. اگر قرار باشد ادامه همکاری داشته باشیم به تأیید رسول خادم است. اگر یک روز هم به من نیاز داشته باشد هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها