کد خبر: ۱۱۸۱۳۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
اقدام تامل برانگیز رسانه ملی:
پخش مستقیم مراسم رونمایی از ضریح جدید حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اقدامی زیبا از رسانه ملی بود که درست در زمان شروع رونمایی از ضریح قطع گردید و به جای آن سخنرانی شهردار تهران پخش شد. حال فارغ از شائبه رپرتاژ آگهی رسانه ملی به نفع یک کاندیدا در زمانی که میلیون ها ایرانی به عشق اباعبدالله الحسین پای گیرنده هایشان قرار گرفته اند، این سوال مطرح می شود که قطع مراسم رونمایی از ضریح امام حسین(ع) و پخش سخنان دکتر قالیباف با چه توجیهی صورت می پذیرد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، پس از ماه ها چشم انتظاری عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین ضریح جدید و با شکوه حضرت سیدالشهدا (ع) پس از گذشت ۴۵ روز از عملیات جابه‌جایی ضریح قدیمی توسط جمعی از مسئولان  و با حضور عاشقان این امام همام امروز در عتبه متبرکه حسینی رونمایی گردید.

اما متاسفانه این مراسم با شکوه که بعداز ظهر امروز با حضور آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان، حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، دکتر صالحی وزیر امور خارجه، حجت الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و جمع کثیری از مسئولین و شخصیت های مذهبی کشور از شبکه یک سیما پخش می شد تنها با گذشت چند دقیقه از شروع این برنامه قطع گردید.

پخش مستقیم مراسم رونمایی از ضریح جدید حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اقدامی زیبا از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران بود که درست در زمان شروع مراسم رونمایی از ضریح مطهر، این برنامه قطع گردید و سخنان شهردار تهران و گزارش مراسم یادواره شهدای منطقه 2 شهرداری روی آنتن شبکه یک سیما در پرمخاطب ترین ساعت رفت!

پخش برنامه استانی "هفت شهر ماندگاری" در حالی از اصلی ترین و پرمخاطب ترین شبکه ملی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد که اغلب شبکه های تلویزیونی عراق و دیگر شبکه های شیعی این رخداد بزرگ را به صورت زنده پوشش داده و در راس اخبار و برنامه های خود قرار دادند و این مراسم تنها از سوی شبکه استانی قم (نور) در داخل کشور به صورت کامل منعکس گردید.

فارغ از پخش سخنان یکی از چهره های مطرح شده برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و همچنین شائبه رپرتاژ آگهی رسانه ملی به نفع یک کاندیدا در زمانی که میلیون ها ایرانی به عشق اباعبدالله الحسین پای گیرنده هایشان قرار گرفته اند، این سوال مطرح می شود که قطع مراسم رونمایی از ضریح امام حسین(ع) و پخش سخنان دکتر قالیباف با چه توجیهی صورت می پذیرد.

انجام این چنین اقدامات نه تنها اعتماد مردم را نسبت به رسانه ملی کم می کند بلکه موجب بروز شائبه جانبداری صدا و سیما از یک کاندیدا و گمان عدم رعایت عدالت را القاء می کند.

البته این گونه از برنامه های دارای سابقه می باشد و هنوز ورود زودهنگام رسانه ملی به عرصه انتخابات با دعوت از دکتر محمد باقر قالیباف در برنامه دیروز امروز فردا در خاطره ها می باشد.

لازم به ذکر است که کاروان ضریح جدید امام حسین(ع) 6 آذر ماه سال جاری پس از اتمام ساخت آن در قم توسط هنرمندان و مهندسان ایرانی به سمت عراق حرکت کرد.

از 4 تا 10 بهمن نیز عملیات باز کردن ضریح جدید امام حسین(ع) شروع شد و عملیات کف سازی و مهندسی نیز در تاریخ 11 و 12 بهمن ماه انجام شد.

پس از گذشت حدوداً روز در تاریخ 22 بهمن پیکره چوبی ضریح جدید نصب شد و پس از آن در تاریخ 24 بهمن نیز پنجره‌های جدید ضرح امام حسین(ع) نصب گردید.

بر این اساس 2 اسفند ماه سال جاری نیز عملیات نقره کوبی و 5 تا 10 اسفند نیز عملیات طلا کوبی ضریح امام حسین(ع) انجام شد و امروز پس از گذشت بیش از 45 روز از اجرای عملیات جابه جایی ضریح قدیمی با ضریح جدید امام حسین(ع) زائران کربلای معلی ضریح جدید سیدالشهدا(ع) که گوشه‌ای از هنر هنرمندان ایرانی است را مشاهده کردند.

در ساخت ضریح جدید حدود 118 کیلوگرم طلا به همراه نقره، چوب درخت ساج استفاده شده است. همچنین قطعات ضریح جدید نیز به دلیل افزایش ماندگاری نانو کاری شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مرتضي همتي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۳ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۵۷۶
۳۹۴
خدارو شكر .عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد.اين كار بيشتر ضد تبليغه و قاليباف خودشو بيشتر خراب ميكند.هر چي بيشتر دسستو پا بزنه راي 4تير بيشتر ميشه پس خدارو شكر
پاسخ
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
جناب ضرغامی لیاقت اطمینان دوباره رهبری به وی برای صدرات دوباره صدا و سیما رو نداشت . رهبرمعظم در پیام تمدید دوباره حکم ریاست وی فرمودند : " سفارش اساسی اینجانب نزدیك كردن و رساندن این رسانه‌ی فرهنگ‌ساز، به طراز رسانه‌ئی است كه دین وَ اخلاق وَ امید وَ آگاهی، بارزترین نمود آن باشد و رفتار اجتماعی مخاطبان و نیز نهاد حساس و مهمی چون خانواده بر اساس آن شكل گیرد و هنر و شیوه‌های گوناگون حرفه ئی و آزموده شده یا نوپدید، یكسره در خدمت رشد این شاخصها در آید. از تجربه‌های موفق یا ناموفقِ دوره‌ی پنجساله‌ی باید برای رساندن این رسانه به این كیفیت برتر سود ببرید و با زمانبندی برنامه‌ها و تعیین شاخصهای قابل اندازه‌گیری، حركت مجموعه را تكمیل یا تصحیح نمائید. انتظار دارد نشانه‌های این تحول در اولین سال مسئولیت جنابعالی مشاهده شود . "
ولی متاسفانهجز بی خیالی به بازی گرفتن ارزش های نظام و انقلاب مجموعه تحت مدیریت وی کار به خصوصی انجام نداد . حالا هم که یکبار با حسن روحانی جلسه خصوصی میگذارند و دائم هم دنبال خدمات جناب سردار دکتر قالیباف افتاده اند ... یعنی کارهای پر از هزینه شهرداری اینقدر ارزشش از کارهایی که روزانه صدها برابر از اون رو دولت داره افتتاح میکنه بیشتر هست ؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۳ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۳۵۴
۴۸۴
درود بر حاج باقر قالیباف
خیلی تابلو داری دشمنی میکنید
چرا خالی می بندید؟
کدوم شبکه؟
پاسخ
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
خوابی یا خودتو زدی به خواب ؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
درو د فقط بر کسانیکه خا لصانه به خدمت به مردم و کشو رندو لی اقی .... اینکاره است ا... اعلم
چاوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
تو انتخابات موقعی کم اورد ببینم بازم مگی درورد بر قالیباف
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۸ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۵۴۷
۱۶۰
اون موقع که گفتگوی خبری رئیس جمهورو قطع کردن که یه سریال تکراری رو نشون بدن!
الانم که مراسم زنده رونمایی از ضریح امام حسین(ع) رو قطع میکنن که گفته های قالیباف رو نشون بدن!
این معنیش چیه؟
مردم احمقن؟!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
اگه نبودن که اینکارا انجام نمیشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
معنیش این است که این رسانه ... است نه ملی !
وگرنه کجای دنیا سخنرانی رئیس جمهور سانسور میشه و سریال پخش میشه و یه مراسم زنده قظع میشه و شهردار سخنرانی میکنه !
بصیرت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۸ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۲۲۶
۱۴۵
واقعا مدیران صدا و سیما چگونه فکر می کنند این گونه تبلیغات برای یک کاندیدا شاید در دهه 60 و 70 جواب می داد اما مردم امروز هوشیارتر از اینها هستند خودتان را به خواب نزنید !!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
شما چی خودت حالیته چی میگی؟
ناشناس
SWEDEN
۰۱:۰۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۴۳۰
۱۴۵
فقط تصور کنید اتفاق فرو نشستن خیابان ولی عصر در زمان شهرداری احمدی نژاد اتفاق افتاده بود....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
فقط تصور اختاس 3000 میلیارد تومانی زمان قالیباف اتفاق میفتاد......وا مصیبتا......وا اسلاما...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
تصور کنید زمان شهرداری احمدی نژاد بلیت 10تومنی اتوبوس یه شبه میشد 100تومن !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
مطمئن بش اگه اون زمان از این اختلاس ها کشف میشد اصلا صداش در نمی اومد ! توجه کن بود اما کشف نمیشد..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۸
۱
فقط به همین جمله آقا بسنده میکنم :
تقوا ، تقوا ، تقوا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۵
۲۴
اگراقاجلیلی بودبازاعتراض می کردی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
نه فقط فقط این برنامه ها ماله جناح مخالفه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
بله ...........حرم امام حسین به تنائی همه ما را می ارزد دیگه چه برسه به خود مولا حسین بن علی راستی دیدن حرم و براگاه امام حسین مهمتره یا برنامه تبلیغاتی؟ به اسم ناد به کام قادر که میگویند یعنی همین راسیت چرا این دوستان سردار دکتر ووو وقت نیاز یاد شهدا و رزمندگان میافتند؟
عبدالرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۵۴۳
۵۰۶
اولا این برنامه ی معنوی از شبکه های دیگه هم پخش میشد پس لازم نبود که شبکه ی یک هم به این بپردازه و زنده پخش کنه
دوما: از قبل برنامه یادواره ی شهدا قرار ببود این ساعت رو آنتن بره و این کار یک دفعه ای نبوده
سوما: بر فرض که حرف شما درست باشه
یکم فکر کنید اشکال از رسانه ی ملیه یا از قالی باف اگر هم بخوایم بگیم که قالی باف گفته سخنرانی منو پخش کنید رسانه چرا قبول کرده آیا رسانه که زیر نظر رهبریه از خودش اراده نداره و به حرف اینو اون گوش میده پس باید درش رو گل گرفت
چهارم: بعید هم نیست این کار برای تضعیف آقای قالی باف از سوی رسانه صورت گرفته باشه و روح دکتر هم از این قضیه ی خبر نداشت باشه
پنجم : هیچ وقت کسی که بخواد کاندیدا بشه برای تبلیغ در رسانه ی ملی یک بر نامه ی به این مهمی رو که همه مردم عاشقشند قطع نمی کنه این کار بیشتر ضد تبلیغه برای همین احتمال چهارم وصحنه سازس رسانه برای تخریب قالی باف قوی تر میشه

وقتی این چند احتمال است سخن از تبانی این دو ارگان سخنی بسیار سخیف می باشد.

یکم قدرت تهلیل خودتون رو ببرید بالا ویک سایت بی بصیرت نباشید.
یاعلی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
قدرت تحلیل یا تهلیل؟
میرزا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
میگم چرا به جای ... نوشتی عبدالرضا؟ خواستی شکسته نفسی بفرمائی نه ؟ ...

اما دوست عزیز شبکه یک شبکه ملی و سراسری است نه شبکه تهران خوب اگر قصد نمایش ایشان بود شبکه تهران کفایت میکرد .
فرمودید ایراد از صدا و سیماست !!!!!آمدی نیامدی ها .ببین ما خودمان هم اهل بخیه زدن هستیم و استاد توجیه کردن ..............آدم رئیس جمهور بخواد بشه اصلن شهردار شهر تهران باشی و کلی دوست و رفیق و مرید به هر نیتی دور و دورت باشند که به هر حال مشمول عواطف در زیمنه های مختلف شده و بشوند و اگر از سر حادثه رئیس جمهور بشی و قطعن پستهای درون سازمانی یکهو به روسائی نیاز پیدا بکنند خوب چه کسی بهتر از انها که روز نیاز بیادت بودند ؟

مورد دوم را جا انداختم آها چون برنامه سر ساعت (چیزی که تو مملکت ما از وقایع قابل نوشتن در کتاب مشهور گینس است .........سر موقع منظورم است) و عجیب اینکه میگی قرار بوده که رو آنتن بره و عجیب تر اینکه میگی میخوان قالیباف را تضعیف کنند ..........این جواب تو خودش متناقض با چهارمی و پنجمی است مگه نه ؟ آخرش قرار بوده این ساعت بره رو انتن یا نه و این قرار و مدار با کی گذاشته شده دلبندم ؟
خوب ما که قدرت تهلیل( دلبندم تهلیل یعنی کم شدن و ضعیف گردیدند)نداریم اما نمیدانم چرا در تحلیل سخنان قوی هستیم و در مورد اینکه سایت باید بصیرت پیدا کند راست میگوئی اما یک ضعف وجود دارد سایت یک فضای مجازی است بهتر بود که شما که پنج بند را با بصیرت بالایت و البته بدون هیچ ایرادی ذکر کردی ادبی تر مینوشتی تحریریه سایت بصیرتش را بالاتر ببرد ......آخه میدانی برای .... زشته که فرهنگ درست نویسی و درست گوئی را بلد نباشد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
روح دکتر !!!!
ببخشید ایشون که تا دیروز سردار خلبان مهندس بودن کی دکترا گرفتن ؟؟؟؟
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۴۰۸
۱۵۰
سخرانی زنده رئیس جمهور قطع میشه.
مسند پخش میشه که احمدی نژاد رو بنی صدر نشون بدن ولی بنی صدر احمدی نژاد میشه!
روز درخت کاری مجری خبر میگه که بله وزیر و شهردار و استاندار هم بودن! ملت اینا هم بودن!
بخش های بعدی خبر جناب شهردار با رهبری در یک قاب صدا و سیما چندین دقیقه مهمان خانه های مردم شده!
مراسم درخت کاری دیپلماتهای خارجی که رئیس جمهور و بدتر از اون مشایی هم هست طوری سانسور میشه که.........
به یک ثانیه نمی کشید که تصویر مشایی در کنار رئیس جمهور عوض میشد......
آخرشم قطع پخش زنده مراسم رونمایی از ضریح مطهر ابا عبدالله..........
والا چی بگیم به این صدا و سیمای میلی!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
بهترین دلیل برای رد کردن حرفات همین سخنرانی های رئیس جمهور در شبکه یک .مجری مثل مجسمه میشینه جلوی احمدی نژاد بدون این که یه دونه سوال چالشی بپرسه اونم تمام مشکلات مملکت رو میندازه گردن مافیا و قدرت های غربی .....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۳۶
۲۹
این اولین بار نیست تبلیغات قالیباف در صدا وسیما بیداد میکنه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
روزي چند بار توي برنامه هاي خبري و پيك بامدادي و تانيمروز دولت رو ميزنند ولي يكبار هم طرحهاي غلط شهرداري و مشكلات مردم تهران رو نميگن
seyyedjavad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۳۰۰
۲۵۳
از تیتر زدن و پیامهای ارسالی معلومه که 598 وابستگی به دولت داره و از منتقدین دولت مخصوصا آدم قوی و مجربی مثل قالیباف به شدت می هراسه .
آدمهایی مثل قالیباف باید هم خار چشم بعضی ها بشوند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
عزیزم رجا نیوز رو ندیدی آخره صداقته.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
آدمهایی مثل قالیباف چرا نبایدخار چشم بعضی ها نشوند؟ این را شما اول جواب بدین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۳۰۱
۱۰۴
من یکی که اسم این با با می شنو م جو ش می ارم چرا چون حدا قل و سیله ارزان نقلیه مردم تهران را از من نو عی گرفت
پاسخ
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۶۶
۱۱۳
آقای رئیس می خواد برای ملت قالی ببافه!
اما نمی دونه که ابزار قالی بافی، رسانه نیست، بلکه خدمتگذاریه.
پس اراده مردم دست رسانه نیست که با اون بتونی مردم رو "سر دار قالی بافی" بنشونی.
پاسخ
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۶۰
۲۵
تصور غلطیه که هر کسی با مخالفین دولت نیست، پس دولتیه.

این منطق آمریکائیه برادر.

به نظر من 598 حریّت داره و زیر بلیط کسی نیست.

البته همسوئی با دولت در برابر سرمایه داری و تکنوکراسی هم همچین بد نیست.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
آره ما هم گوشامون درازه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۰۵
۲
همتون اوسکولید بابا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۹۴
۱۴۰
بذاریوقالیباف بیا دنشونش میدیم چندتا طرفدارداره توشهرداری هم بهش رای نمیدن چه برسه به مردم
پاسخ
سبحانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۰
از همه شما که نظر دابد بسیار ممنونم من از افتخارمیکنم نظرات شمارا که میبینم معمولاً بعدنظر را مطالعه میکنم مشاهده میکنم که هرروز مردم مخصوصاً جوانان روشن تر میشوند بدانید (همه مردم وقتی به دنیا میآیند که بد نیستند فطرت انسان خدایی است در اثر فعالیتهای اجتماعی و بمرور و به مقتضای تربیت اسلامی و فرهنگی و خانواده و فعالیتهای سیاسی رنگ میگیرد مثل آتش داخل آتش گردون یک زمانی خاکستر میشود و از سبط چرخش آتش بیرون می افتد هرچه بیشتر میچرخد گداخته تر.. متاسفانه یک زمانی بیرون می افتد و هرجه گله آتش گداخته تر بیرون میافتد زیادتر میسوزاند. گردونه امتحان خداوند بسیار دقیق است . آنچه به خدا نزدیکتر است به مردم خدمت بیشتری و با خلوصتری انجام میدهد. عبادت بجز خدمت خلق نیست....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۷۵
۰
من مدتهاست دارم میگم .رسانه ملی محلی شده برای تبلیغات آقای قالیباف و در حالیکه بدترین نوع انتقاد ها را به دولت داره دریغ از ذره ای انتقاد به شهرداری ..
دیرور تو محله امیریه حفاری محل مترو ریزش کرد ه بوده و چند نفر افتادن پایین ،حالا من موندم این" دوربین در شهر" کجا رفته بود ؟؟؟؟؟
یعنی واقعا این اتفاق اصلا ارزش خبری نداشته یا ...........................
پاسخ
اسرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۶ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
مشخصا قالیباف با اون کاراش رای نمیاره!چه برسه با این کاراش!!!
پاسخ
راوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
قالیباف تکنو کرات...
وقتی قالیباف با تاکید برتکنوکرات بودنش به کارگزاران اعلام وفاداری می کنه، خدماتی بیشتر از این هم از این به بعد به اون ارائه می شه
با هاشمی باش، پادشاهی کن...!
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
عزیزم
آخه مگه سخنرانی های پشت سر هم اونم به زبان عربی رو میشه واسه ایرانیا پخش کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها