کد خبر: ۱۱۸۱۰۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۷     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
محمد صلصالی و محسن مسلمان در پایان بازی روی چمن ها نشسته بودند و زمین را ترک نمی کردند. سید جلال حسینی برای دلداری دادن به آنها به زمین برگشت

حسینی، نوری، برانی و محمد تست دوپینگ دادند
 جلال حسینی، محمد نوری از پرسپولیس و صادق بارانی و علیرضا محمد از ذوب آهن در پایان دیدار امروز دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تست دوپینگ دادند.

کریمی مصدوم و شاکی
علی کریمی که به دلیل مصدومیت دیدار امروز را از دست داد، با لباس شخصی در فولادشهر حاضر شده و از جایگاه ویژه ورزشگاه بازی را تماشا کرد. هنگام ورود کریمی به VIP وی مورد استقبال خسرو ابراهیمی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن قرار گرفت.کریمی درباره مصدومیت اش گفت :از پزشک تیم بپرسید...

تماشاچی ها علیه سپهر
* تماشاگران ذوب آهن استقبال خوبی از این دیدار به عمل آورده‌اند و کارمندان کارخانه ذوب آهن نیز حضور پررنگی در ورزشگاه داشتند. گفته می‌شود وعده‌هایی برای پرداخت اضافه‌کاری به کارمندان این کارخانه از سوی مسئولان ذوب‌آهن داده شده بود.
* برخلاف آنچه پیش از این از طرف مسئولان برگزاری مسابقه اعلام شده و قرار بود تنها ۱۰درصد از سکوها به هواداران پرسپولیس اختصاص یابد، جایگاه تماشاگران به صورت ۷۰به ۳۰بین هواداران دو تیم تقسیم شد.
*سپهر حیدری پیش از آغاز مسابقه دسته گل خود را به سمت تماشاگران پرسپولیس پرتاب کرد. این حرکت حیدری اعتراض هواداران ذوب‌آهن را در پی داشت و آن‌ها علیه وی شعارهایی سر دادند.

شادی تماشاگران ذوب‌آهنی از گل پرسپولیس!
بعد از گل محمد نوری به تیم ذوب‌آهن، تماشاگران پرسپولیسی که در جایگاه تماشاگران تیم ذوب‌آهن نشسته بودند، به شادی پرداختند و در شادی پرسپولیسی‌ها سهیم شدند.این تماشاگران بعد از گلزنی تیم فوتبال پرسپولیس به شادی پرداختند و به شدت خوشحالی کردند؛ جالب اینکه این تماشاگران در جایگاه تماشاگران ذوب‌آهن نشسته بودند.مجتبی حسینی، کاپیتان سابق تیم ذوب‌آهن که امروز در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور داشت، بعد از گلزنی پرسپولیس به طرف خبرنگاران آمد و به شدت خوشحالی کرد

خلعتبری تماشاچی ویژه
مهدی رجب‌زاده به همراه علیرضا حدادی‌فر و حمید پروار با نشستن روی سکوهای تماشاگران فولادشهر، بازی ذوب‌آهن را نظاره کردند. حضور محمدرضا خلعتبری در ورزشگاه و تماشای بازی هم‌تیمی‌های سابقش از نکات جالب توجه این دیدار بود.ادموند بزک هم با پرسپولیس به اصفهان آمده بود و قبل از بازی با فرهاد کاظمی خوش وبش گرمی داشت .

اعتراض‌های کاظمی به داوری
فرهاد کاظمی در دقیقه ۶۸ بازی تیمش مقابل پرسپولیس تهران و در صحنه‌ای که علیرضا فغانی داور مسابقه خطای بازیکنان تیم پرسپولیس روی اسماعیل فرهادی را نگرفت، به شدت نسبت به این مسئله اعتراض کرد.
کاظمی با فریادهای خود به شدت نسبت به این مسئله اعتراض کرد و معتقد بود که داور بازی باید به بازیکنان پرسپولیس در این صحنه کارت زرد بدهد. کاظمی بعد از آن محوطه مخصوص به مربیان را ترک کرد و به طرف داور بازی و داور چهارم رفت تا اعتراض خود را به داوران اعلام کند
.
وعده ذوب آهن آسیایی
مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اردشیر سعدمحمدی در حاشیه دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس و در زمان استراحت بین دو نیمه در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه فولادشهرگفت: سعی می‌کنیم ذوب‌آهن فصل بعد طوری بسته شود که سهمیه آسیایی بگیرد و این توانایی قبلا در ذوب‌آهن به نمایش گذاشته شده است. بنابراین شرایط سیستم ورزشی خود را طوری تنظیم خواهیم کرد که در عرصه‌های آسیایی بتوانیم صاحب سهمیه باشیم.
 
خیرابی در رختکن ذوب
*سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون که از دوستان صمیمی فرهاد کاظمی است در پایان دیدار قصد حضور در رختکن ذوب اهن را داشت. خیرابی در انتظار خسرو ابراهیمی مدیرعامل ذوب آهن بود.

سید جلال جنتلمن
محمد صلصالی و محسن مسلمان در پایان بازی روی چمن ها نشسته بودند و زمین را ترک نمی کردند. سید جلال حسینی برای دلداری دادن به آنها به زمین برگشت. حسینی با همه بازیکنان ذوب آهن خوش و بش کرد و به آنها خسته نباشید گفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها