کد خبر: ۱۱۸۱۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را تهیه کرده‌اند که به موجب آن تعرفه خودروهای با قیمت زیر یکصدمیلیون کاهش و خودروهای لوکس افزایش خواهد می‌یابد.

موئد حسینی صدر نماینده مردم خوی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با بیان اینکه نمایندگان مجلس طرحی را برای کاهش تعرفه واردات خودروی غیرلوکس زیر صدمیلیون تومان تهیه کرده‌اند، تصریح کرد: این طرح برای کنترل قیمت خودرو تهیه شده است.

وی افزود: برخی خودروهای ارزان قیمت در شرایط کنونی تعرفه بالایی دارند در حالی که باید برای کنترل قیمت‌ خودرو تعرفه خودروهای غیرلوکس کاهش یابد.

حسینی‌صدر تصریح کرد: در این طرح قید شده که تعرفه خودروهای لوکس 50درصد افزایش یابد چرا که متاسفانه شاهد خسارت‌های فراون اقتصادی به کشور هستیم.

وی افزود: طبق آماری که ما داریم، ایران بیشترین خریدار خودروی پورشه بوده است؛ این خودروی آمریکایی با تعرفه پایین به کشور وارد می‌شود و موجب خارج شدن ارز از کشور می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مجيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۵
۰
پورشه خودرويي الماني است نه امريكايي
پاسخ
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۲
۰
به نفع خودرو سازهاست که پرایدو گرانتر کنن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱
مجلس به این کار وارد نشه بهتر ه چو ن بد تر ش می کنه کدام کار را اینها در ست کردن که اینو می خو ن در ست کنن
پاسخ
عارف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
به این آغای عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با ادبیات خودشون بفهمونین این خودروی لوکس متعلق به "عامریکا" نیست و "عالمانی" هست
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۰
آفرین
پورشه ها و خودروهای لوکس که به مقدار کافی وارد شده، حالا تعرفه رو ببرید بالا که قیمتشون تو بازار حسابی بالا بره اونایی که وارد کردن سودشون تکمیل بشه، حیفه بنده های خدا با سود کم که چرخ زندگی نمی چرخه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها