کد خبر: ۱۱۸۰۸۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی تیم ملی زیر 22 سال فوتبال از برگزاری اردوی 6 روزه این تیم در قطر خبر داد.

به گزارش598،  خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا منصوریان گفت: 35 بازیکن را به اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر 22 سال دعوت کرده‌ایم که از این تعداد بین 20 تا 22 نفر به تورنمنت قطر اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: این تورنمنت از اول فروردین ماه سال 92 به مدت 6 روز در قطر و با حضور تیم‌های مراکش، قطر، ترکیه و ایران برگزار می‌شود.

منصوریان افزود: قصد داریم تا تیم کاملی را به تورنمنت قطر اعزام کنیم تا بازیکنان به آمادگی کاملی برسند. ملی‌پوشان باید با برگزاری اردوهای مداوم و حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی و بازی‌های دوستانه به اوج آمادگی خود برسند تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا پر قدرت ظاهر شوند.

وی راجع به برنامه اردو نیز گفت: طی 10 ماه اردویی که بازیکنان در اردو حضور دارند پیش‌بینی 15 تا 20 بازی دوستانه و تورنمنت بین‌المللی را کرده‌ایم تا به اهداف خود برسیم. بر همین اساس از باشگاه‌ها می‌خواهم تا بازیکنان مورد نظرمان را در اختیارمان قرار دهند تا بتوانیم تمرینات را بدون مشکل و با در اختیار داشتن تمام ملی پوشان انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی زیر 22 سال گفت: خوشبختانه اکثر بازیکنان زیر 22 سال در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته و مرتبا در شرایط بازی قرار دارند که این امر به آماده بودن ملی‌‌پوشان کمک بسزایی می‌کند. از لیست 35 نفره‌ای که اعلام شد 8 بازیکن ملی‌پوش از تیم ملی جوانان به ما ملحق شده‌اند و تا پایان سال نیز از دیگر بازیکنان واجدالشرایط تیم ملی جوانان استفاده خواهیم کرد.

منصوریان در پایان گفت: در نشستی که با مسئولان فدراسیون داشتیم قرار شد تا برنامه‌ها و اردوهای تیم ملی زیر 22 سال نیز در تقویم فدراسیون فوتبال قرار بگیرد. 15 تا 20 فروردین نیز  نشستی را با  کفاشیان، محمد نبی و کی‌روش برگزار خواهیم کرد تا برنامه‌های خود را بررسی و در نهایت اعلام کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها