کد خبر: ۱۱۷۹۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
رییس جمهور با غرس نهال صلح و دوستی در بوستان غیر متعهدها تصریح کرد که با کاشت درخت اعلام می‌کنیم صلح مطالبه همه ملت‌ها است.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد در مراسم کاشت درخت صلح و دوستی و افتتاح بوستان غیرمتعهدها با عنوان "روز استقبال از بهار انسان‌ها در جهان" طی سخنانی گفت: به نظرم پس از صحبت‌های بسیار عمیق و پرمعنای برادر عزیزم آقای مشایی جایی برای صحبت‌های دیگران باقی نمی‌ماند.

وی تصریح کرد: امروز به نشانه همبستگی و همراهی دور هم جمع شده‌ایم، برای رسیدن به صلح و امنیت پایدار در سایه توحید و عدالت برای همه بشریت تا درختی بکاریم و تعهد خودمان را در پاسداری از عظمت، کرامت و دوستی به نمایش بگذاریم.

رییس‌جمهور گفت: چقدر زیباست که همه انسان‌ها (هفت میلیارد انسان) هر روز یک گام به سمت همدلی بردارند. اگر همه ما در چنین مسیری قرار گیریم، زندگی چقدر زیبا و دوست‌داشتنی خواهد شد.

احمدی‌نژاد گفت: امروز با هم درخت می‌کاریم و به دنیا اعلام می‌کنیم که صلح مطالبه همه انسان‌ها است. با هم جمع شده‌ایم درخت بکاریم تا نشانی از پایان زمستان بشریت و آغاز بهار باشد. ان‌شاءلله موفق باشید. زنده باد بهار زنده باد صلح و عدالت جهانی.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
senator
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
خوب که چی؟
حالا اگه احمدی نژاد بگه زنده باد تابستان شما چه فکری میکنید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها