کد خبر: ۱۱۷۸۹۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
چند هفته پس از برنامه 90 جنجالي، اطرافيان مجري برنامه فاش كردند كه صحبت‌هاي قلعه‌نويي باعث افت فشار عادل شده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ بامداد ‌24 بهمن‌ماه پس از برنامه جنجالي 90، اتفاق خوبي براي عادل فروسي‌پور تهيه‌کننده و مجري اين برنامه نيفتاد.


فردوسي‌پور که در برنامه قبلي اتفاقات کمپ استقلال و برخي مسائل ديگر را مورد بررسي قرار داده‌‌ و به تصوير کشيده بود، چند روز بعد از سوي امير قلعه‌نويي به برخي مسائل متهم شد و سرمربي استقلال فردوسي‌پور را دلال و مافياي فوتبال دانست. اين صحبت‌ها و اتفاقات حتي به خانواده فردوسي‌پور هم کشيده شد و قلعه‌نويي برادر او را هم که چند صباحي در آلمان تحصيل كرده، متهم به دلالي کرد.


صحبت‌هاي قلعه نويي چندان به مذاق فردوسي‌پور خوش نيامد اما با اين حال او صحبت‌هاي قلعه‌نويي را در برنامه‌اش پخش کرد و در ادامه نيز خودش توضيحاتي را داد. فردوسي‌پور در جواب صحبت‌هاي قلعه‌نويي گفت: «صحبت‌‌هاي سرشار از تهمت و افترا را ديديم. بعد از اجنبي‌پرستي و مافيا بودن؛ به دلالي و خائن بودن هم متهم شديم و اعلام شد که اگر ما نباشيم مثل کشتي، از سطح آسيا بالاتر خواهيم رفت. 14 سال است برنامه 90 روي آنتن مي‌رود و جايگاهي که مردم به اين برنامه داده‌اند کاملا مشخص است. ما جايگاه‌مان را از مردم گرفتيم و اشخاص هيچ نقشي نداشتند. اگر قرار است اين اعتبار از ما گرفته شود اشخاص نمي‌توانند کاري کنند و اين اتفاق با خواست مردم محقق مي‌شود.‌90 با اين تهمت‌ها به من و خانواده‌ام، از مسير خودش خارج نمي‌شود. اين انگ‌ها تاثيري در کار ما نخواهد گذاشت و خودمان را موظف مي‌دانيم اتفاقات فوتبالي را به‌طور دقيق بازتاب دهيم. از بازتاب دقيق اخبار، برخي متضرر مي‌شوند. نه آدم داريم و نه آدم کسي هستيم. به جاي اين توهين‌ها رفتار خود را مديريت کنند که در آن صورت ديگر اين اتفاقات نمي‌افتد. مردم اطلاع دارند چه کساني در فوتبال چه کارهايي مي‌کنند.»


البته فردوسي‌پور در حالي اين صحبت‌ها را انجام مي‌داد که اصلا حال خوبي نداشت و مشخص بود بغضي گلويش را گرفته. مجري برنامه که در طول برنامه نشان داد زياد سرحال نيست پس از پايان برنامه نيز به يک‌باره حالش نامساعد شد و حتي کارش به سرم هم کشيد.


در اين‌باره شنيده شده پس از پايان برنامه فردوسي‌پور به دليل افت فشار با اورژانس از در صدا و سيما خارج شده‌ و حالش براي رفتن به خانه مساعد نبوده. حتي چند روز پس از اين برنامه نيز فردوسي‌پور در حالي‌که در تمرين تيم رسانه حضور داشت، وقتي با استقلالي‌ها که در هتل آکادمي اردو زده بودند روبه‌رو شد از طرف ديگري رفت تا مبادا با قلعه‌نويي روبه‌رو شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها