کد خبر: ۱۱۷۷۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
کریمی و مهدوی‌کیا دو مصدوم ما بوده‌اند که خوشبختانه به تیم برگشته‌اند. بنگر نیز از سوی کمیته انضباطی محروم شده که ایشان را در خدمت نداریم

سايت گل- يحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما فردا بازی سخت، حساس و بسیار مهمی را مقابل تیمی داریم که مهره‌های بسیار خوب، جوان و لایقی دارد. به همین دلیل کار ما بسیار سخت است.

به گزارش گل و به نقل از فارس، سرمربي پرسپوليس در ادامه افزود: ذوب‌آهن در لیگ برتر در جایگاه واقعی خود نیست و به همین دلیل آنها مقابل ما با جوانان قوی و با انگیزه خود به دنبال جبران هستند. امیدوارم فردا هواداران فوتبال زیبایی را از دو تیم ببینند.

گل‌محمدی ادامه داد: قطعا هر تیمی در جام حذفی باهوش‌تر باشد و از فرصت‌های خود بهتر استفاده کند می‌تواند برنده باشد. البته در این گونه بازی‌ها بخت و اقبال هم جایگاه خودش را دارد ولی من زیاد به این مسائل و شانس تکیه نمی‌کنم چون بازیکنانی دارم که به آنها اعتقاد قلبی دارم.

وی در پاسخ به سوالی که برخی‌ها اعلام کرده‌اند ذوب‌آهن در جام حذفی به شما می‌بازد و شما هم در لیگ برتر به ذوب‌آهن گفت: برای اولین بار است این موضوع را از شما می‌شنوم. در مجموعه رده بالای ما و خود پرسپولیس همه به دنبال فوتبال پاک هستند و من هم مورد مشکوکی ندیدم که برای شما حرف بزنم. ما دنبال این هستیم همه چیز را در زمین ثابت کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت محرومان و مصدومان پرسپولیس نیز تاکید کرد: کریمی و مهدوی‌کیا دو مصدوم ما بوده‌اند که خوشبختانه به تیم برگشته‌اند. بنگر نیز از سوی کمیته انضباطی محروم شده که ایشان را در خدمت نداریم.

وی در پایان در مورد عملکرد قاضی و انصاری‌فر نیز خاطر نشان ساخت: پرسپولیس چهار مهاجم دارد که در خط حمله تلاش می‌کنند. به کریم انصاری‌فر فرصت‌‌های زیادی دادیم اما قاضی به دلیل مصدومیت حدود سه ماه پرسپولیس را از دست داد و زمان می‌برد که به تیم برگردد. اما در کل ما چون تمرینات خوبی را انجام دادیم بچه‌ها با انگیزه‌اند تا در این دیدار تک‌حذفی نتیجه را ببرند. امیدوارم که بازیکنان مثل همیشه که خودشان را به من ثابت کرده‌اند که جزو بهترین‌ها هستند باز هم دست پر اصفهان را ترک کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها