کد خبر: ۱۱۷۷۷۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
هافبک آلمانی رئال مادرید معتقد است که تیمش قادر است هر رقیبی را شکست دهد.

به گزارش598،  به نقل از خبرگزاری فارس، مسعود اوزیل در آستانه رویارویی با منچستریونایتد در دور برگشت مرحله یک ‌هشتم لیگ قهرمانان مطمئن است که رئال مادرید هر چیزی که برای رسیدن به دور بعد به آن نیاز دارد را در اختیار دارد.

سفیدپوشان در سانتیاگو برنابئو با تساوی یک بر یک مقابل شیاطین سرخ متوقف شدند اما اوزیل تأکید کرد که تیمش با توجه به پیروزی‌های اخیر مقابل بارسلونا اعتماد به نفس بالایی دارد.

وی اظهار داشت: مسابقه سختی مقابل یک تیم واقعا خوب داریم اما تاکنون نشان داده‌ایم که در دور رفت قادر به چه کارهایی هستیم. در دور رفت تیم برتر بودیم و فرصت‌های بسیار زیادی داشتیم.

اوزیل ادامه داد: احترام فراوانی برای یونایتد قائلیم اما می‌خواهیم بازی خودمان را ارائه دهیم. با این روش می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم. اگر بتوانید در بارسلونا به پیروزی برسید می‌توانید در منچستر هم برنده شوید.

ملی‌پوش آلمانی سپس رضایت خود را از پیروزی تیمش مقابل بارسلونا اعلام کرد و گفت: بازی کردن مقابل بهترین‌ها را دوست دارم. همه بازی را تماشا می‌کنند. بازی مقابل بارسلونا انگیزه فراوانی به ما داد. ال‌کلاسیکو شهرت زیادی دارد و حذف آنها از کوپا‌دل‌ری فوق‌العاده بود.

هافبک آلمانی خاطرنشان کرد:  نشان دادیم که می‌توانیم با قدرت مقابل آنها ظاهر شویم. سوپر جام را مقابل بارسلونا بالای سر بردیم و آنها را از کوپا‌دل‌ری حذف کردیم. به خود افتخار می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها