کد خبر: ۱۱۷۶۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
 دیگر ورزشها - احسان حدادی امشب از ایران می رود تا دو ماه در آمریکا تمرین کند. هدف او شرکت در فستیوال بهترین های پرتاب دنیاست .

به گزارش 598،احسان حدادی در گفت و گو با خبرآنلاین انتقاد می کند از سیاست های شورای برون مرزی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای عدم حمایت از ورزشکاران المپیکی انتقاد می کند. او می گوید:« من امشب مسافرم و می روم. گفتند این سفر ضروری نیست اما من برنامه ام را ریختم. اشکالی ندارد ، با هزینه خودم می روم و تمرین می کنم. سعی می کنم برای مسابقات پرتاب که اردیبهشت ماه آنجا برگزار می شود اماده باشم. می خواهم پرتاب کنم و امید دارم که در اولین رویداد مهم بعد از المپیک که بعد از این وقفه ها در ان شرکت می کنم آماده باشم و اول شوم. مهم نیست که دوستان تصمیم گرفتند نروم. برای شان آماده سازی من مهم نیست ولی من کارم را کردم و با برنامه خودم پیش می روم. می روم ، تنهای تنها هم می روم فقط برایم دعا کنید که تمرینات خوبی داشته باشم و موفق شوم.»
دارنده تنها مدال نقره تاریخ المپیک ایران در رشته دوومیدانی که صاحب بخت اول برای کسب مدال طلای دنیاست ، از این پس به دلیل بی پولی های ورزش کشور نمی تواند مربی هم داشته باشد . او می گوید:« سال قبل من 9 هزار دلار به مربی ام می دادم و 3 هزار دلار هم ماساژورم می گرفت و این بدون در نظر گرفتن هزینه اردوها بود. ولی حالا گفتند باید همه هزینه ها را با 5 هزار دلار جمع کنیم. دوستان احتمالا قرار است قهرمان شان را برای بازی های جهانی و المپیک با مسابقات شهرداری منطقه 13 آماده کنند. همان جایی که من به دنیا آمدم و تمرین کردم و بزرگ شدم! »
احسان گلایه ای هم دارد از روند نظرسنجی انتخاب چهره سال ورزش ایران و می گوید:« ترکیب آرا کل انگیزه ورزشکارانی مثل ما را می کشد. بابا ما هم ورزشکاریم. اینجا هم که همه به فوتبال رای می دهند. فرهاد مجیدی ورزشکار بزرگی است اما واقعا اختلاف میان او و یک قهرمان المپیک که مدال آورده 50 درصد باید باشد؟ وقتی جذابیت رشته هایی مثل مدال آوران المپیکی این قدر کم باشد شاید حق هم دارند که نخواهند برای ما هزینه کنند. راستش من که انتظار داشتم بچه های المپیکی رای بیشتری بیاورند و بعد هم مربی بزرگی مثل بنا قرار بگیرد اما شرایط کاملا متفاوت باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها