کد خبر: ۱۱۷۵۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
بازیکنان حق اعتراض به داوری ندارند
سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از هم‌اکنون به فکر فینال جام حذفی مقابل سپاهان یا استقلال هستیم.

به گزارش 598، محسن کرباسچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضور سعد محمدی مدیرعامل جدید شرکت ذوب‌آهن عنوان کرد: با حمایت‌های بی‌دریغ او در مدت اخیر انتظار بیش از نداشتیم که تیم ذوب‌آهن با روحیه مضاعف و همدلی بیشتر در مسابقات پایانی ظاهر شود.

وی با اشاره به پیروزی این تیم مقابل داماش خاطرنشان کرد: برتری ما مقابل داماش زمینه‌ای برای بازگرداندن نام پرافتخار ذوب‌آهن اصفهان که نائب قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد، بود. دیدار مقابل پرسپولیس در جام حذفی نیز برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است و خوشبختانه بازیکنان از استرس خارج شده‌اند.

سرپرست تیم ذوب‌آهن افزود: مطمئن باشید با تمام توان مقابل پرسپولیس به میدان خواهیم رفت و پس از آن هم قصد داریم در مسابقه هفته آینده مقابل آلومینیوم که یک بازی 6 امتیازی برای هر دو تیم محسوب می‌شود، پیروز شویم تا از خطر سقوط نجات پیدا کنیم.

کرباسچی تصریح کرد: اطمینان دارم بازی مقابل پرسپولیس بدون هیچ حاشیه و مسائل موجود در فوتبال ایران برگزار خواهد شد و از آنجایی که خود از جامعه داوری هستم، هیچ نگرانی بابت بحث قضاوت ندارم. مطمئن باشید هیچ داوری شرافت خود را در گرو مسابقات زودگذر فوتبال نخواهد گذاشت.

وی افزود: از هم اکنون به فکر مسابقه فینال جام حذفی مقابل سپاهان یا استقلال هستیم. قصد داریم با حضور پرقدرت در جام حذفی یک بار دیگر ذوب‌آهن را آسیایی کنیم. هواداران ذوب‌آهن و مردم خونگرم اصفهان با حمایت بی‌دریغ خود در حمایت از داماش نشان دادند که در بازی‌های آینده ذوب‌آهن را تنها نخواهند گذاشت و نمی‌خواهند استان اصفهان ذوب‌آهن را در لیگ برتر از دست بدهد.

سرپرست ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا مصدوم یا محرومی برای این دیدار دارند، گفت: هیچ محروم و مصدومی نداریم و با تمام توان و با روحیه مضاعف مقابل تیم خوب و شایسته پرسپولیس خواهیم ایستاد. به بازیکنان ذوب‌آهن سفارش ویژه کرده‌ایم که حق اعتراض به تیم داوری ندارند.اطمینان دارم دپارتمان و کمیته داوری با توجه به حساسیت این مسابقه تیم داوری مناسبی را برای این بازی چینش خواهند کرد.

وی در پایان گفت:‌ مطمئن باشید ذوب‌آهن در لیگ برتر خواهد ماند و قصد داریم برای سال آینده ذوب‌آهنی را آماده کنیم که برای قهرمانی بجنگیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها