کد خبر: ۱۱۷۵۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «شایعات، همدلی بین مهاجمان پرسپولیس را بیشتر می کند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محمد قاضی با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: «مقابل سایپا روز خیلی خوبی داشتیم. آن روز روز خوب پرسپولیس و روز بد سایپا بود و به همین دلیل توانستیم با نتیجه پرگل این تیم را شکست دهیم. باید به همین روند خوبمان ادامه دهیم و در بازی های آینده هم همینطور باشیم.»


وی درباره بازی نکردن خود گفت: «خیلی دوست دارم بازی کنم چون آماده هستم و از روحیه خوبی هم برخوردارم. امیدوارم کادر فنی به من اعتماد کند.»


قاضی درباره دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن افزود: «هدف ما برد مقابل ذوب آهن است تا به مرحله بعدی صعود کنیم و در نهایت قهرمان جام حذفی شویم. پرسپولیس در مسیر درستی پیش می رود و باید با توان مضاعف مقابل حریفان قرار بگیریم. ذوب آهن هم مشکلات زیادی دارد ولی این تیم را دست کم نمی گیریم. امیدوارم آنها روز خوبی مقابل پرسپولیس نداشته باشند. بازی در فولادشهر سخت است و اگر اسیر اتفاقات فوتبالی نشویم می توانیم ذوب آهن را شکست دهیم.»


وی با اشاره به شایعاتی که درباره اختلافات مهاجمان پرسپولیس شنیده می شود، گفت: «کسانی که نمی توانند موفقیت ما را ببینند این شایعات را به راه می اندازند. بین مهاجمان پرسپولیس رفاقت حرف اول را می زند. این شایعات دوستی و همدلی را بین مهاجمان پرسپولیس تقویت می کند.»


قاضی درباره عملکرد خوب نیلسون درون دروازه پرسپولیس گفت: «نیلسون تجربه زیادی دارد و تاکنون هم عملکرد خوبی درون دروازه پرسپولیس داشته است. او ارتباط خوبی با مدافعان دارد و با وجود نیلسون خیالمان از دروازه راحت است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها