کد خبر: ۱۱۷۵۱۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
پرسپولیس و ذوب آهن فردا (سه‌شنبه) آخرین دیدار از یک چهارم نهایی جام حذفی را در اصفهان برگزار می‌کنند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی فردا (سه شنبه) در جدالی حساس میان پرسپولیس و ذوب آهن برگزار می‌شود.

در این مسابقه که بر اساس قرعه‌کشی در اصفهان برگزار می‌شود، پرسپولیسی‌ها امیدوار به کسب پیروزی و راهیابی به نیمه نهایی همچنان به کسب یک جام از بازی‌های امسال هستند.

به گفته سرمربی و بازیکنان این تیم پر مهره که در ابتدای فصل برای قهرمانی در لیگ برتر بسته شد، اما ناکامی‌های پی در پی‌شان آنها را از جمع مدعیان دور کرد، قهرمانی در جام حذفی اولویت اصلی بوده و از هر تلاشی برای رسیدن به آن مضایقه نمی‌کنند.

علی کریمی که به خاطر مصدومیت هفته‌هاست از ترکیب پرسپولیس دور بوده این روزها در تمرینات آمادگی نسبتا خوبی دارد و به همراه این تیم به اصفهان سفر کرده است.

پرسپولیس پیش از این از سد تیم‌های قدرتمندی چون ملوان و نفت تهران گذشت و در صورت غلبه بر ذوب آهن با داماش که این روزها شرایط مساعدی ندارد روبرو خواهد شد.

از طرفی ذوب آهن هم که از سد تیم‌های حفاری و گهر عبور کرده و اخیرا پیروزی خوبی در هفته‌ بیست و هشتم لیگ برتر مقابل داماش کسب کرد، با روحیه مساعدی میزبان پرسپولیس است. ذوب آهن هم که مانند پرسپولیس در لیگ امسال توفیقی نداشت، می‌کوشد تا در جام حذفی جبران مافات کند. سبزپوشان اصفهانی البته این فصل ستاره‌های دو فصل گذشته خود را در اختیار ندارند و از آن تیم مدعی در سطح آسیا فاصله زیادی گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، این مسابقه فردا ساعت 14:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود و برنده بازی هم طبق آخرین تاریخ توافق شده نهم فروردین در نیمه نهایی به دیدار داماش می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها