کد خبر: ۱۱۷۲۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
پای کریم بنزما دوباره به دادگاه بازمی شود- خلاف: سرعت 216 کیلومتری
به گزارش 598 به نقل از سایت گل- روزنامه ال پائیس در گزارشی اعلام کرده که کریم بنزما، ستاره فرانسوی باشگاه رئال مادرید سحرگاه روز سوم فوریه در حالی که در اتوبان ام40 مادرید با سرعت 216 کیلومتربرساعت درحال تردد بوده، شکار شده؛ این اتفاق درحالی رخ داده که سرعت مجاز دراین اتوبان100 کیلومتر برساعت بوده. از همین رو صبح روز جمعه به دادگاه پوسوئلو مراجعه خواهد کرد تا از زمان برگزاری دادگاهش که در هفته های آتی خواهد بود مطلع شود.
سران باشگاه رئال مادرید هم این اتفاق راتکذیب نکرده اند.
ماجرا از این قرار بودکه یکی از دوربین های ترافیکی نصب شده در پوسوئلو در آلکورکون، در نزدیکی مادرید که خانه اکثر بازیکنان رئال از جمله بنزما در آنجا قرار دارد، این تصویر را ثبت کرده. دوربین های ترافیکی در همان دقایق تصاویر اتومبیل های آلوارو آربلوا و سرخیو راموس را هم ثبت کرده اندکه در همان دقایق از آن اتوبان عبور کردند ولی جریمه به حساب بنزما واریز شده که با سرعت غیرمجاز رانندگی می کرده اند. گویا در همان زمان، اتومبیل دو مدافع رئال متوقف شده ولی از آنجایی که آنها خطایی انجام داده بودند، اجازه حرکت گرفتند.
در ابتدا قرار بود که بنزما روز سه شنبه در دادگاه حاضر شود ولی او از وکلای باشگاه مادریدی درخواست کرد که با توجه به بازی تیمش در بارسلونا این قرار را به تعویق بیندازند و خود او نیز شخصا این درخواست را از قاضی پرونده داشت.
با توجه به خلافی که او انجام داده، بین یک تا 4 سال قادر به رانندگی کردن نخواهد بود. حتی ممکن است که او به سه تا شش ماه زندان هم محکوم شود. البته این حکمی است که در بدترین حالت ممکن برای او درنظر گرفته خواهد شد و قطعا بنزما به پرداخت جریمه مالی هم محکوم می شود که احتمال برای مدت شش تا 12 ماه به پرداخت مبلغ روزانه بین 5تا 400 یورو خواهد بود.
حکم نهایی دراین مورد را قاضی پرونده صادر می کند. و البته این امکان هم وجود دارد که برای کاهش این جرایم بنزما مجبور به انجام فعالیت هایی که به نفع اجتماع است گردد.
 حالا زمان درنظر گرفته شده برای برگزاری دادگاه بنزما در روزی که بازی دو تیم ملی اسپانیا و فرانسه انجام خواهد شد، خواهد بود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها