کد خبر: ۱۱۶۹۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
من که همیشه در مصاحبه هایم از آبادان دفاع کردم و گفتم حق آبادان این جایگاه نیست اما معنی این رفتارها آها را نفهمیدم.خیلی بداخلاقی کردند. مگر یک بازی چقدر ارزش داشت؟
به گزارش 598 به نقل از سایت گل – بختیار رحمانی از نتیجه بازی نفت – فولاد آن قدر ناراحت است که چاقوبزنی خونش در نمی آید. مشکل او البته فقط نتیجه نیست.
 او دلخور اتفاقاتی است که در زمین و حاشیه بازی رخ داده است. چیزهایی که او آن رابرای ما – با روایت خود – تعریف می کند:
بازی چه طور بود؟
افتضاح دیگر. باید ۱۰تا میزدیم اما نزدیم و باختیم .این همه نباختیم ، آمدیم به نفت باخت دادیم. البته هوا خیلی بد بود شرایط جوی اذیتمان کرد. عادلانه این بود که بازی مساوی تمام بشود ...من خودم یک موقعیت گل خراب کردم و بقیه هم همینطور . گلرشان خیلی خوب بود و خود نفتی ها باور نمی کردند که مارا برده اند. آنها جلوی ما برای ما شیر شده بودند .
 انشا الله بتوانند بقیه بازی ها را هم خوب کار کنند و نتیجه بگیرند تا درلیگ بمانند چون آبادان حیف است که در لیگ برتر تیم نداشته باشد.
 گل بازی را بازیکن هم تیمی سابق خودت زد؟.
خیلی خوشحالم که سیامک گل زد نه کس دیگری واگرنه معلوم نبود چه می شد. سیامک خیلی با تجربه است. به خدا هنوز هم نمی دانم چرا سیامک از باشگاه رفت .
هیچ هافبکی را در ایران مثل سیامک ندیدم ؛از مجتبی جباری که عاشق بازی او هستم و خیلی احترام می گذارم به او تا هافبکهای دیگر لیگ.
ایشان کاپیتان من بوده است و امیدوارم هرچه زودتر به همراه جلال کاملی مفرد که ایشان هم اسطوره فولاد هستند به تیم خودشان برگردند. این ها به خود من و آرش افشین و جوانهای فولاد خیلی کمک کردند و نمی دانم چه شد که از فولاد رفتند . امیدوارم مشکلات حل شود و آنها را در فولاد ببینم و بازوبند را به آنها تقدیم کنم.
انگار از نفتی ها ناراحتی؟
نمی دانم چه بگویم آن دفاعشان که اسمش سجاد (مشکل پور )است و ۲روزاست آمده به فوتبال به من فحش می دهد .
من چه بگویم؟ یا من متاسفم برای حسین کعبی که به عربی به هم تیمی هایش می گفت بختیار را بزنید .من همیشه به بزرگترم احترام گذاشتم اما ایشان آمده به من می گوید بلایی سرت می آورم که دیگر پر رویی نکنی .البته من نمی ترسم اگر حسین فامیل زیاد دارد به اندازه من که ندارد...
اگر دعوا میخواهد من در خدمتم؛ اما این رسمش نیست . ما باید الگو باشیم نه اینکه این کارها را انجام دهیم .
من که همیشه در مصاحبه هایم از آبادان دفاع کردم و گفتم حق آبادان این جایگاه نیست اما معنی این رفتارها آها را نفهمیدم.خیلی بداخلاقی کردند. مگر یک بازی چقدر ارزش داشت؟ شکست ناپذیری تان تمام شد.در ادامه چه می کنید؟
 من به هواداران همین جا می گویم که شک نکنید ما سهمیه کسب می کنیم و این قول را به آنها می دهم . ما حالا بدون آن فشار روحی بازی می کنیم ضمن تیمهای بالا سر ما با هم بازی دارند و ما می توانیم این باخت را جبران کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها