کد خبر: ۱۱۶۹۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
نمی خواستم این رابگویم اما باید اعلام کنم قبل از اینکه بخواهیم به قطر برویم به دفتر رویانیان رفتم و از او دلار قرض کردم تا بعدا تهیه کنم و به او برگردانم.
به گزارش 598 به نقل از سایت گل – علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال صبح امروز در برنامه زنده تلویزیونی« روز از نو» که از شبکه دو پخش می شود حاضر شد و درباره مسائل و اتفاقات مهم این روزهای تیمش صحبت کرد.
 استعفا:
من تصمیم به استعفا داشتم اما دوستان متقاعدم کردند تا بمانم و به کارم ادامه دهم.البته کار خبرگزاری فارس در منتشر کردن فایل گفت و گوی دوستانه ما اصلا اخلاقی نبود.البته من سردبیر این خبرگزاری را دوست دارم و می دانم پسر خوبی است اما هنوز نمی دانم چرا این کار را کرد و نمی توانم درک کنم چه اتفاقی افتاده است.
کناره گیری:
نه چنین اتفاقی نخواهد افتاد.آقای وزیر از ما حمایت می کند.من قبلا هم گفته ام ایشان تنها حامی ماست .ایشان درحق ما مردانگی کرد،ما هم پایش می ایستیم.
 مشکلات مالی:
فشار اقتصادی روی باشگاه و تیم ما خیلی زیاد است .ما امسال تیم مان را با 17 میلیارد تومان بسته ایم که فکر می کنم رقمی منطقی است و اصلا عجیب و غریب نیست.تهیه این بودجه کار بسیار سختی بود اما آن قسمت بودجه یعنی 9-8 میلیارد تومان را به هر زحمتی تهیه کردیم و بقیه اش با وزارت ورزش است اما چون بودجه ای به آنها تخصیص داده نشده به ما پرداختی نداشته اند.
هزینه:
به جز خرج های جاری باشگاه ما بدهی رینالدو ،مالیات ها و پول بازیکنان را پیش رو داشتیم که ورود به این فضای پر استرس و فشارمن را دلسرد کرد .
الان مشکلات مالی ما به قوت خودش باقی است اما امیدوارم به هر صورت گشایشی در کارمان ایجاد شود.
رینالدو:
بدهی باشگاه از طریق ای اف سی به رینالدو پرداخت شده و از 100 هزار دلار بدهی که به او داشتیم فقط 10 هزار دلار دیگر مانده که پرداخت کنیم.
هواداران نگران نباشند.
 قرض:
نمی خواستم این رابگویم اما باید اعلام کنم قبل از اینکه بخواهیم به قطر برویم به دفتر رویانیان رفتم و از او دلار قرض کردم تا بعدا تهیه کنم و به او برگردانم.ما نمی توانیم دلار آزاد بگیریم چون در این صورت اخلالگر اقتصادی می شویم.دلار دولتی و مبادله ای هم که به ما تعلق نمی گیرد.
 پست مدیریت:
حالا که وضع ما خوب شده عده ای از درون خود باشگاه هول برشان داشته تا بیایند و جای من مدیریت کنند .البته بماند که چه کسانی هستند اما از دور و بری های خودمانند.
قلعه نویی:
رابطه من با امیر قلعه نویی بسیار خوب است و او به من احترام زیادی می گذارد شاید حتی بیشتر از پرویز مظلومی.من نمی دانم حرف هایی که درباره اختلاف مان مطرح می شود از کجا نشات می گیرد.
 فرهاد:
فرهاد مجیدی را همه استقلالی ها دوست دارند و می خواهند بیشتر از این بازی کند اما ما به خود فرهاد هم گفته ایم در زمانی که وارد زمین می شود مدافعان حریف خسته شده اند و او می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.به هرحال الان همه شرطی شده اند و می خواهند دقیقه 60 که شد فرهاد بیاید و کاری در زمین انجام دهد.
 دروازه بانی:
زمانی که اولین شیرجه را زدم عکاس تعجب کرد که با این وزن و سنم چطوری این کار را کرده ام.بعد از آن مهدی رحمتی هم برایم کری خواند ومجبور شدم شیرجه های اصلی ام را رو کنم!
 جباری:
 من دیشب با مجتبی جباری تلفنی حرف زدم.قرار شده امروز وکیل او به دفترم بیاید و با هم صحبت کنیم و کارهای پرداخت مالیاتش انجام شود.
جباری باید با تیم ملی به کویت برود و نباید مشکل مالیاتی داشته باشد.ما این مشکل را حل می کنیم همان طور که بقیه مشکلات را تا الان پشت سر گذاشتیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها