کد خبر: ۱۱۶۸۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
مدیر روابط عمومی استقلال خبر داد: «باشگاه استقلال قصد پیگیری حقوقی انتشار فایل صوتی از مدیرعامل این تیم را دارد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ چند روز پس از اعلام استعفاي علي فتح الله زاده در خبرگزاري فارس، اين رسانه ظهر امروز با انتشار فایل صوتی علي فتح الله زاده در خصوص استعفا از مديرعاملي استقلال، اين اقدام را صرفا جهت تنویر افکار عمومی اعلام كرد. چرا كه از يك سو فتح الله زاده در قبال اين خبر سكوت كرده بود و وزارت ورزشي ها هم اعلام كرده بودند كه چنين استعفايي به دست ما نرسيده است.


به دنبال انتشار فایل صوتی صحبت های فتح الله زاده در اين خبرگزاري، باشگاه استقلال مدعي شده كه مي خواهد این اقدام را به صورت حقوقی پیگیری کند.


مدیر روابط عمومی باشگاله استقلال در این باره گفت: «فتح الله زاده در صحبت هایی که با رسانه ها داشته به صراحت نگفته که استعفا نداده است. اصلا شاید هم او استعفا داده ولی از طرف وزارتخانه قانعش کرده اند که استعفایش را پس بگیرد. کاری که آن رسانه انجام داده مجرمانه است و باشگاه استقلال به صورت حقوقی آن را پیگیری خواهد کرد.»

 

معاون حقوقي باشگاه هم در اعتراض به اين اقدام گفت: «خبرگزاری فارس با انتشار فایل مکالمه خصوصی مدیر عامل باشگاه استقلال با خبرنگار خود قانون شکنی کرده است و در برابر این قانون شکنی باید پاسخگو باشد. این حرکت غیر اخلاقی و غیرقانونی است و جامعه ما از این بی اخلاقی ها رنج می برد.»


محسن بزرگی افزود: «باعث تاسف است که یک خبرگزاری ارزشی و انقلابی در سرویس ورزشی همواره با خصومت و زاویه به باشگاه استقلال نگاه می کند و رعایت جانب بیطرفی و امانتداری را در تعامل با یک باشگاه صد در صد دولتی نمی نماید. این اقدام فارس جرم است و به تناسب دولتی یا غیر دولتی بودن این خبرگزاری، عنوان عمل و مجازات آن متفاوت خواهد بود و به زودی درباره نحوه برخورد با این قانون شکنی تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها