کد خبر: ۱۱۶۸۱۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
اصلا چیزی به نام اخراج وجود ندارد و مطرح کردنش هم اشتباه است. ما امروز مستحق باخت نبودیم با این حال برخی دوستان به من لطف دارند و شایعه‌سازی می‌کنند و چنین حرف‌هایی را می‌زنند!

سایت گل - حمید درخشان پس از شکست یک بر صفر برابر ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم ما خیلی خوب بازی کرد! ذوب‌آهن معمولا موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دروازه حریفان خلق می‌کند. اما ما امروز موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم و موقعیت گل‌زنی هم داشتیم که از آن استفاده نکردیم. روی یک غفلت هم گل خوردیم. روی بد فوتبال را لمس کردیم. وی ادامه داد: مستحق باخت نبودیم و بازیکنانم خیلی تلاش کردند اما در یک لحظه آنچه که نباید اتفاق افتاد و شکست خوردیم. به بازیکنانم خسته نباشید و به تیم حریف بابت این برد تبریک می‌گویم. در دقایق پایانی استرس داشتیم که باعث گل ‌خوردن ما شد. دریافت گل در وقت‌های اضافه خیلی عادلانه نیست. اما بازیکنان باید بدانند تا قبل از سوت پایان نباید تمرکز خود را از دست بدهند و در دقیقه 91 ما تمرکز لازم را نداشتیم. اما این باخت چیزی از شایستگی‌های ما کم نمی‌کند.

می مانید یا اخراج می شوید؟ اصلا چنین چیزی وجود ندارد و مطرح کردن اخراج من هم اشتباه است! ما امروز مستحق باخت نبودیم با این حال برخی دوستان به من خیلی لطف دارند و شایعه‌سازی می‌کنند و چنین حرف‌هایی را می‌زنند.

مشکل با بازیکنان داماش؟ اصلا چنین چیزی نیست، من به دنبال تسویه حساب نیستم. بلکه مصلحت تیم را در نظر می‌گیرم. این حرف‌ها شایعه‌سازی است.

بازی های سخت آینده؟ همه بازی‌ها سخت است اما تلاش می‌کنیم جایگاه داماش را ارتقا دهیم، گل‌خوردن در دقایق پایانی نشانه استرس بازیکنان است. شانس با ذوب‌آهن یار بود که پیروز شد و امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر بازی کنیم.

بازگشت نیکبخت به تمرینات؟ من در این مورد چیزی نمی‌دانم، این حرف‌ها شایعه است. نیکبخت بعد از مسابقه قبلی ما بدون آنکه به من بگوید به تهران آمد. بنابراین از من اجازه نگرفته است و دیگر هم نمی‌تواند سر تمرین بیاید. برود مشکلش را با باشگاه حل کند.

اگر عابدینی فرمان بازگشت بدهد؟ من از این مسئله بی‌خبرم اما اگر عابدینی اجازه داده مدیر تیم است!!!؟

این یعنی اگر عابدینی بگوید من نمی توانم مخالفت کنم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها