کد خبر: ۱۱۶۸۱۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
در ديدار با سايپا وقتي چهارمين پنالتي فصل براي پرسپوليس گرفته شد اين بار اصلا ماهيني سمت توپ نرفت و هادي نوروزي توپ را برداشت
سايت گل- امسال پنالتي هاي زيادي براي پرسپوليس گرفته نشده بود اما دربازي رفت مقابل همين سايپايي كه ديروز به پرسپوليبس باخت مهرداد پولادي پنالتي تيمش را به آسمان زد تا مشخص شود پرسپوليس مثل هر فصل پنالتي زن مشخص و خوبي ندارد.
بعد از آن حسين ماهيني به عنوان پنالتي زن اول تيمش شناخته شد كه در ديدار با داماش تك گل سه امتيازي تيمش را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.ماهيني در جام حذفي و ديدار مقابل نفت تهران هم پنالتي اش را گل كرده بود اما در ديدار با گهر دورود موفق به گلزني نشد تا مشخص شود او هم پنالتي زن خوبي نيست و در شرايط حساس نمي توان روي او حساب كرد.
 در ديدار با سايپا وقتي چهارمين پنالتي فصل براي پرسپوليس گرفته شد اين بار اصلا ماهيني سمت توپ نرفت و هادي نوروزي توپ را برداشت تا بلكه ناكامي اش را در طول بازي از روي نفقطه پنالتي جبران كند و آمار گلزني اش را بالا ببرد اما در فعل و انفعالي عجيب رضا حقيقي پشت توپ ايستاد .
حقيقي كه ابتداي همين فصل از روي نقطه پنالتي دروازه پرسپوليس را باز كرده بود از پس اين مهم به خوبي بر آمد تا شايد از اين به بعد پنالتي زن اول تيم او باشد.
 جالب اينكه هواداران پرسپوليس در ورزشگاه خواستاراين بودند تا نيلسون پشت توپ بايستد !
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها