کد خبر: ۱۱۶۸۰۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
مس با این تساوی رتبه 7 جدول را به نام خودش زد و تعداد شکست ناپذیری هایش را به 8 رساند. ملوان با این تساوی در رده 9 جدول جای گرفت.

سایت گل -

آدینه یازدهم اسفند ماه نود و یک - ساعت 16:00

هفته بیست و هشتم لیگ برتر - جام خلیج پارس

ورزشگاه تختی انزلی - تماشاگر: سه هزار نفر

هوا: نیمه ابری - دما: 10 درجه سانتى گراد.

داور: حسن اکرمی - کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی ، رحیم شاهین

گل: حمید کاظمی دقیقه 3 (مس) سید جلال رافخایی دقیقه 33(ملوان)

کارت زرد: محمد نزهتی دقیقه 6  ، اولادی دقیقه 38(ملوان) فرهاد سالاری پور دقیقه 32  ، میاتوویچ دقیقه 70(مس)

ملوان بندر انزلی: سرگی پاشنکو ، هادی تامینی ، سعید سالارزاده ، علیرضا رمضانی ، عزیز معبودی ، سعید یوسف زاده ( حسین بادامکی از دقیقه 63) ، مازیار زارع ، پژمان نوری ، مهرداد اولادی ، جلال رافخایی (محمد حیدری از دقیقه 88) ، محمد نزهتی.

سرمربي: محمد احمدزاده

مس كرمان: ميلان مياتوويچ ، فرهاد سالاري‌پور ، احمد زنده‌روح ، مهدی محمدی ، آرش روشني‌پور ،شجاع خلیل زاده ،  فرزاد حسین خانی ، شهرام گودرزي ( ایوان پتروویچ از دقیقه 45) ،  میلاد جهانی ( مهدی کریمیان از دقیقه 45) ، حمید کاظمی (منصور تنهایی از دقیقه 89) ، رضا عنايتي.

سرمربي: لوكا بوناچيچ

شرح بازی:

شاگردان لوکا توانسته اند 7 هفته را بدون شکست به پایان برسانند باید در برابر ملوانی قرار بگیرند که این روزها حال و روز مناسبی ندارد. مسی ها برای زیاد کردن فاصله شان با حریفان در میانه جدول و ثبت جایگاهشان به امتیازات این بازی نیاز دارند. پس از روی کار آمدن لوکا نحوء بازی مسی ها تغییر کرده و نتایج خیره کننده ای را کسب می کنند. در سوی دیگر ملوانان برای رسیدن به ساحل آرامش و به فراموشی سپردن حاشیه های چند هفته اخیر نیاز جدی به برد در این دیدار دارند. احمدزاده نیز می داند نتیجه نامناسب در این بازی عواقب بسیار بدی برای او به همراه خواهد داشت.

نيمه اول:
بازی با گل غافلگیر کننده مس و با اشتباه دروازه بان و مدافع ملوانان آغاز شد. پس از گل دقایقی اولیه مسی ها ملوانان حملات دامنه داری را بر روی دروازه مس تدارک دیدند اما این حملات موثر نبود ونتوانستند موقعیت خطرناکی را ایجاد کنند. بالاخره این رافخایی بود که توانست با پاس یوسف زاده یک پنالتی را برای ملوانان بگیرد تا بازی به تعادل برسد. پس از گل ملوانان آنها باز هم توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا بتوانند به گل برسند که یوسف زاده در دقیقه 40 یکی از موقعیت ها را به هدر داد. در دقایق پایانی نیمه اول این مسی ها بودند که توانستند از شوک گل خورده بیرون بیایند اما حملاتشان موثر نبود تا بازی با تساوی در نیمه اول به پایان برسد.

نیمه دوم:
مسی ها با توپ پر در نیمه دوم به میدان بازی آمدند و با دو تعویض سعی داشتند تا میانه میدان را نصیب خود کنند و بتوانند از این بازی نتیجه لازم را بگیرند. بازی در دقایق ابتدایی نیمه دوم بیشتر در میانه میدان بود و دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای را بر روی دروازه هم ایجاد کردند. بازی متعادل تا زمانی که ملوان بر روی حرکت نزهاتی صاحب پنالتی شد ادامه داشت اما جلال رافخایی که پنالتی ها زیادی را برای ملوان تبدیل به گل کرده بود با آنکه میاتوویچ در خلاف جهت توپ حرکت کرد اما او توپ را به بیرون زد تا ملوان فرصت رسیدن به سه امتیاز را از دست بدهد. پس از پنالتی که ملوان از دست داد مسی ها چند حمله را طراحی کردند و سعی کرد با کشاندن بازی به کناره ها حداقل امتیاز را از انزلی بگیرند که سرانجام موفق به چنین کاری شدند.

 شرح گل:

ملوان 0-1 مس : پاس در عمق آرش روشنی پور را هادی تامینی در میانه راه قطع کرد و اشتباه او و بیرون آمدن پاشچنکو از دروازه باعث شد تا حمید کاظمی با فرصت طلبی توپ را وارد دروازه ملوان کند.

ملوان 1-1 مس : با پاس در عمق یوسف زاده برای رافخایی بود که ملوان توانست با خطایی که فرهاد سالاری پور بر روی رافخایی انجام داد صاحب یک پنالتی شود. ضربه پنالتی را رافخایی به سمت راست دروازه مس و در خلاف جهت حرکت میلتوویچ زد.

 بهترين بازيكن: در این بازی بازیکنان زیادی می توانستند عنوان بهترین بازیکن را به خود اختصاص دهند. در ملوان نزهتی و رافخایی خوب بودند و در مس عنایتی پا به سن گذاشته ته مانده هایی از دوران جوانی را به نمایش گذاشت اما بهترین بازیکن دیدار شجاع خلیل زاد بود که توانست در دقایق بسیاری از بازی مهاجمین ملوان را کنترل کند و مانع از حرکتشان شود.

اتفاق ويژه: پس از 9 پنالتی که رافخایی توانسته بود آنها را تبدیل به گل کند گویا پنالتی دو رقمی برای او آمد نداشت و پنالتی اش را به هدر داد تا بهترین فرصت ملوان برای خلاصی از حاشیه ها از بین برود


 نکته : لوکا بوناچیچ هم همراه با مس برابر ملوان خاطرات بسیار خوبی دارد. او به همراه مس در سال 88 دو بار برابر ملوان در لیگ و جام حذفی قرار گرفت و در یک بازی این تیم را 4 بر 0 شکست داد  و در بازی دیگر 4 بر 2 تا او هم با اعتماد به نفس بیشتری برابر این تیم حاضر شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها