کد خبر: ۱۱۶۷۷۳
زمان انتشار: ۰۱:۴۹     ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
سردار فضلی:
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین، با تاکید بر این‌که «دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران باید از شیطنت و خباثت بپرهیزند» گفت: سپاه آماده دفاع از نظام اسلامی ایران است.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، سردار علی فضلی در مراسم صبحگاه مشترک رزمایش الی بیت‌المقدس با اشاره به این‌که «امروز بیداری اسلامی، جهان اسلام و دنیای آزاداندیش را فرا گرفته است» بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس و فتنه 88 آزمایشی برای این بود که آمادگی فرزندان انقلاب و سپاه به دنیا نشان داده شود.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، گفت: بسیج افتخار دارد که پیرو مکتب عاشورایی است و به عنوان تداوم بخش این نهضت برای اعتلای ارزش‌های اسلامی سر از پا نمی‌شناسد و همواره آماده جانفشانی هستند.

سردار فضلی با تاکید بر این‌که «بسیج در 30 سال گذشته در تمامی صحنه‌ها حضوری فعال داشته و به عنوان نمادی ارزشمند و آزادی‌خواه در جهان شناخته شده است» افزود: بسیج با بهره‌مندی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی حرکت وسیعی را آغاز کرده است و با اطاعت محض از رهبری نظام و ولایت فقیه آرامش را از دشمنان اسلام گرفته و تا تحقق کامل اسلام در جهان تلاش می‌کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، افزود: ویژگی اصلی پیروزی رزمندگان در جنگ حق علیه باطل، داشتن معرفت دینی و بصیرت سیاسی در سایه قرآن و ولایت بود.

وی افزود: اکنون که دشمنان اسلام با جنگ نرم افزاری خود، ایمان، اعتقاد و افکار ما را نشانه گرفته است باید کاملا هوشیار باشیم و بسیجیان و عناصر و حوزه‌های فرهنگی ما باید با داشتن آگاهی، بصیرت دینی و حضور در خط مقدم که همان پیروی از امام و بیعت با ولی فقیه است بتوانند توطئه‌های دشمنان قسم خورده اسلام را خنثی کنند.

وی با اشاره به شجاعت و بصیرت بالای بسیجیان سراسر کشور به ویژه استان مقدس قم در عرصه‌های مختلف دفاعی به ویژه مقابله با جنگ نرم و فتنه‌های گوناگون گفت: بسیج حقیقتا یک حرکت مردمی برخاسته از ایمان به خداست که از خود مردم است و برای مردم و اسلام بالاترین خدمات را انجام داده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس همچنین با اشاره به هجمه‌های ناجوانمردانه‌ای که علیه بسیج و حزب‌الله صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: به تعبیر رسا و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، بسیج سیاسی است، اما سیاست زده و جناحی نیست، بلکه نیرویی است که با مجاهدت و نظم والای خود در خدمت اهداف اسلام و نظام و انقلاب می‌باشد.

سردار فضلی با اشاره به الگو بودن بسیجیان سلحشور و بصیر در میدان‌های گوناگون جهاد علمی، اقتصادی و فرهنگی و نظامی گفت: امروز بیداری اسلامی در منطقه، از الگوی بسیج الهام گرفته است.

وی با تاکید بر این‌که «به لطف الهی، امروز آحاد مردم انقلابی کشور، آمادگی کامل برای مقابله با توطئه‌های دشمنان را دارند» بیان کرد: مسوولان باید حقیقتا قدردان چنین مردم شجاع، بصیر و ولایت مداری باشند و با خدمت‌گزاری و وحدت خود، قدردان این نعمت عظیم باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها