کد خبر: ۱۱۶۴۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
هواداران تیم تراکتورسازی ایران و مردم تبریز به دنبال کسب برتری این تیم مقابل تیم الجزیره امارات با حضور در خیابان های این شهر به جشن و شادی پرداختند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ تبریزی ها پس از اولین تجربه آسیایی شان تا ساعت ها در خیابان های شهر به پایکوبی مشغول بودند و نیروهای امنیتی هم برخوردی بسیار خوشایند با مردم داشتند. پخش شیرینی و شکلات ، پایکوبی و شادی بخشی از این جشن بزرگ آذری ها بود که تا ساعت 10 شب همچنان ادامه داشت.


در چهار راه آبرسان تبریز هواداران تیم تراکتورسازی با برپایی تجمع و تشویق تیم شادی کردند. همچنین مردم تبریز با دیدن شور و شوق هواداران با به صدا درآوردن بوق خودروها در شادی آنها سهیم شدند.


هواداران با پای پیاده مسیر چهار راه آبرسان تا میدان ساعت را با سردادن شعارهایی به نفع تراکتورسازی و ترغیب مردم به جشن و شادی سپري كردند.


نیروهای انتظامی هم با هواداران همکاری دارند.


در اقصی نقاط شهر تبریز خبرهایی مبنی بر شادی مردم مخابره می شود.


نكته جالب توجه بازي امروز تماشاگران بودند. زمانی که بازیکنان الجزیره برای گرم کردن به داخل چمن آمدند به یکباره به رختکن بازگشتند. آنها که با دیدن جمعیت زیاد تعجب کرده بودند با دوربین موبایل خود به داخل چمن بازگشتند تا از هواداران تراکتورسازی فیلمبرداری کنند!


گفتني است تعداد دقیق تماشاگران اولین بازی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا، 69 هزار و 839 نفر اعلام شد! که با آمارهای واقعي تفاوت فاحشی دارد. ناظر بازی تعداد تماشاگران را بر اساس تعداد بلیت های فروخته شده اعلام می كند و البته فرمولی که از مهمانان ویژه، دارندگان کارت ویژه پوشش رسانه ای بازی و ... بدست می آورد که رقم اعلام شده بر این اساس است اما ورزشگاه یادگار عصر سه شنبه لبالب از تماشاگر بود و حتی روی راه پله هایش جمعیت نشسته بودند. جمعیتی که خیلی های شان احتمالا بدون بلیت به استادیوم آمده بودند.


همچنين بر اساس گزارش ناظر بازی، جواد کاظمیان به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد. این انتخاب از همین الان 25 امتیاز به حساب او ثبت کرد که در انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا تاثیر مهمی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها