کد خبر: ۱۱۶۲۶۴
زمان انتشار: ۲۲:۰۰     ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
هافبک پرسپولیس امیدوار است، اشتباه‌های داوری "سهوی" بوده باشد، هرچند اعتقاد دارد این اشتباه‌ها به ضرر سرخ‌پوشان تمام شده است. محمد نوری می‌گوید، شاید گل‌محمدی مربی مظلومی باشد اما نباید از شخصیت او سوءاستفاده شود.

به گزارش 598 به نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد نوری درباره آخرین شرایط پرسپولیس پیش از دیدار با سایپا اظهار کرد: "سایپا تیم جوانی است و مربی و بازیکنان خوبی دارد. امیدوارم در این بازی بتوانیم نتیجه مناسبی گرفته و رتبه بهتری را در جدول به دست بیاوریم."

وی با اشاره به این که پرسپولیس هنوز از لیگ ناامید نشده است، گفت: "یک امتیاز بازی با آلومینیوم کمکی به ما نکرد. برای ما رتبه دوازدهم، سیزدهم با چهارم تفاوتی ندارد. باید در آینده سهمیه آسیای را کسب کنیم و برای این کار نیاز به 3 امتیاز تمام بازی‌ها داریم. رقبای ما در بالای جدول در بازی‌هایشان به پیروزی رسیده‌اند و این کمی برای ما مشکل‌ساز است؛ هرچند تمرکز اصلی ما روی جام‌ حذفی است."

نوری درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به قضاوت داوران در چند هفته گذشته گفت: "در این موضوع دخالت نمی‌کنم. امیدوارم این اشتباه‌ها سهوی باشد ولی در چند بازی اخیر این اشتباه‌های سهوی به ضرر ما بود و انشاالله در بازی‌های آینده داوری‌ها بهتر شود. من فقط یک بازیکن هستم و کار خودم را انجام می‌دهم. شاید در طول فصل داوری در یکی، دو بازی به سود ما هم شده باشد ولی فکر می‌کنم این موضوع نباید روی کار بازیکنان تاثیر بگذارد. باید تلاش کنیم عملکرد خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم."

هافبک پرسپولیس درباره اخراج گل‌محمدی برای دومین بار در طول چند بازی گذشته گفت: "تاکنون از گل‌محمدی بی‌احترامی ندیده‌ام؛ چه در زمانی که با او در صبا همبازی بودم و چه در حال حاضر که مربی‌ام است. شاید گل‌محمدی مربی مظلومی باشد اما این مسئله اصلا دلیلی نمی‌شود که او را اخراج کنند. اگر گل‌محمدی اخراج نمی‌شد و روی نیمکت حضور داشت، تعویض‌های ما زودتر انجام می‌شد و شرایط بازی تغییر می‌کرد."

وی افزود: "نباید از شخصیت گل‌محمدی سوءاستفاده شود و به خاطر این‌که صحبت نمی‌کند، چنین برخوردی با او بشود. البته فکر می‌کنم دلیل این برخوردها این مسائل نباشد که قطعا هم این‌گونه نیست. به هرحال این دو مربی ما اخراج شده‌اند و در این بازی نمی‌توانند کنار ما باشند اما عزیزیان و چیذری روی نیمکت هستند و به تیم کمک می‌کنند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها