کد خبر: ۱۱۶۱۶۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما کاری به انتخابات ریاست جمهوری نداریم، انتخابات کمیته المپیک اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، محمد علی آبادی در حاشیه مراسم مجمع فدراسیون ورزش های دانشگاهی درباره آخرین شرایط اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک ایران و ارسال آن به IOC گفت: ابتدا اساسنامه اصلاح شد و ما آن را به کمیته بین المللی المپیک ارسال کردیم، اما IOC به آن ایرادهایی گرفت و خواست که دوباره ان را بازنویسی کنم. ما کار بازنویسی اساسنامه را آغاز کرده ایم و انجام این کار در حال اتمام است.

وی با اشاره به جلسه امروز اعضا کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک یادآور شد: جلسه امروز صبح اعضا کمیته اجرایی به همین موضوع اصلاح اساسنامه مربوط می شد و جمع بندی های نهایی در این زمینه انجام شد. تیمی برای پیگیری این موضوع تعیین شده و امروز مقرر شد که همین تیم با جدیت بیشتری مسایل را پیگیری کند تا بتوانیم یک جلسه فوق العاده برای کمیته هیئت اجرایی بگذاریم و موارد را نهایی کنیم و اساسنامه اصلاح شده را به IOC ارسال کنیم.

علی آبادی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس که آیا تغییرات انجام شده در اساسنامه جزعی بوده‌اند یا عمده،گفت: تغییراتی در تعداد اعضا مجمع و در چارچوب ها و دستورالعمل ها اعمال شده است. در واقع تغییرات چندان اساسی نبوده اند.

وی ادامه داد: پس از آنکه اساسنامه در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک مطرح و تصویب شد، زمان برگزاری انتخابات را اعلام خواهیم کرد. فکر کنم انتخابات کمیته ملی المپیک در اردیبهشت ماه سال 92 انتخابات برگزار شود.

رئیس کمیته ملی المپیک ایران در پاسخ به این سوال که آیا با موکول شدن انتخابات به سال آینده، این انتخابات با انتخابات ریاست جمهوری تداخل پیدا نمی کند، عنوان کرد: دقیقا می خواهیم که انتخابات کمیته ملی المپیک در زمان خودش برگزار شود و کاری به انتخابات ریاست جمهوری نداریم.

علی آبادی در پاسخ به سوال دیگری که آیا صلاح است که انتخابات کمیته با انتخابات ریاست جمهوری همزمان باشد نیز گفت: بعید می دانم که به انتخابات ریاست جمهوری برسد. به احتمال زیاد انتخابات کمیته در پایان اردیبهشت یا در نهایت در اوایل خرداد ماه برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها