کد خبر: ۱۱۶۰۶۸
زمان انتشار: ۱۶:۴۶     ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
 به گزارش 598 به نقل از مهر غلامعلی حداد عادل در حاشیه مراسم دهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری فارس در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره معرفی کاندیداهای جبهه پیروان به این ائتلاف و بررسی این افراد در سازوکار ائتلاف سه گانه اظهار کرد: من هنوز از معرفی افراد جدید به ائتلاف خبر ندارم اما اگر چنین موضوعی باشد و افراد جدیدی معرفی شوند قطعا ائتلاف، این افراد را بررسی خواهد کرد.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر درباره مطرح شدن نامش به عنوان یکی از کاندیداهای نهایی جبهه پایداری افزود: این موضوع در همین حد که شما گفتید صرفا یک گمانه زنی رسانه ای است.

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که پاسختان به نامه علی مطهری درباره مواضع شما که گویا در مجلس هم توزیع شده است چیست؟ خاطرنشان کرد: بنده همیشه به احترام پدر آقای مطهری در برابر اهانت های وی سکوت می کنم.

حداد عادل در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه منابع مالی ائتلاف سه گانه از کجا تامین می شود، پاسخ داد: اصلا هنوز این ائتلاف هزینه ای نکرده است که منابع مالی داشته باشد و تاکنون فکری برای تامین منابع مالی در آینده نکرده ایم.

عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری که پرسید گویا جبهه ایستادگی نام شما را  به عنوان یکی از کاندیداهای نهایی خود برای رایزنی های آینده مطرح کرده است افزود: اسمی از بنده در خبر مذکور برده نشده است و فقط نام آقای ولایتی در این خبر آمده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی درباره طرح مجلس برای کاهش تعطیلات نیز تصریح کرد: با تجربه 13-14 ساله ای که بنده در مجلس دارم تصور نمی کنم که این کار امکان پذیر باشد و به نوعی در امکان پذیربودنش شک دارم.

وی درباره لزوم کاهش تعطیلات نیز ادامه داد: من هنوز طرح را ندیده ام اما در اینکه این طرح به نتیجه برسد تردید دارم.

حداد عادل در پاسخ به سئوالی درباره ارزیابی اش از انتخابات آینده نیز خاطرنشان کرد: امیدوارم یک انتخابات خوب و انتخابی خوب تر داشته باشیم که رسانه ها هم می توانند در این بین بسیار کمک کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۲۰
۱۶
همین سکوتها باعث شده یکی مثل مطهری الان جرات پیدا کنه انقد تومجلس معرکه راه بندازه
پاسخ
حیات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
۹۶
۱۵
یعنی چی!
اتفاقا به احترام پدر ایشان نباید سکوت کنی دکتر جان.
پاسخ
فضلیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
۴۸
۳
اگه اینجورکه دکترمیگه پس علیه کنعان پسرنوح-ع-هم نبایست چیزی بگیم وقرآن هم العیاذبالله اشتباه کردعلیه کنعان حرف زددکترجان!!!!!!
پاسخ
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۷ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
دقیقا
آقای حداد خیلی خیلی برایمان قابل احترام هستند و شهید مطهری هم! اما شهادت مطهری در راه احترام او به آرمان های اسلام و انقلاب و مردم بود و کسی که این احترام را بی حرمت می کند شایسته ی پاسخگویی است و پاسخ ندادن به آن یعنی بی احترامی به همان آرمان ها
پاسخ
محمد
-
۰۷:۵۵ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
آقای حداد عادل کار خوبی می کنید.کشور نیاز به آرامش داره نه جنک و جدل
خداوند کمی بصیرت به علی آقای مطهری عنایت بفرماید
پاسخ
سلطان العلماء
UNITED STATES
۱۰:۲۶ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
دکتر جون جبهه متحد که براش زحمت می کشیدی می خواست همین ها را بفرسته مجلس با توهمات جریان انحرافی کم کم باید با وحدت امثال شماها بریم ...را برگردانیم به نماز جمعه ،ریاست جمهوری حتی اگه شد ...!....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
جنا ب اقای حداد عدام اعتراض شما کار مجلس را به اینجا کشا نده که به دو لت غیر مستقیم می گو ینده بدو ن اجا زه مجلس حق ابخو ردن هم ندار ی و.........
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۳ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
۴۴
۱۰
اتفاقا حیفه که اقای حداد پاسخ دهند انوقت طرف فکر میکنه چقدر ادم حساب شده که جوابشو میدن .جواب ابلهان خاموشی است .علی فریمانی هم خودشو بیشتر از چشم مردم میاندازه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۲ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۲
سلام پس باید به احترام سبدبودن اقای موسوی هم سکوت کنیم.بذاریم هرجور حال میکنه مملکتو بریزه بهم.یابه احترام لباس پیغمبری که اقای کروبی میپوشه.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
۶۰
۳
شاید منظور دکتر در این زمان بخصوصه که کشور نیاز به آرامش داره
پاسخ
آژین
UNITED STATES
۱۱:۱۴ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
خوب راست میگه
جناب آقای حداد،مگه میشه کشور اینهمه مشکلات داشته باشه، اونوقت جنابعالی مثل یه بچه با نمره انضباط بیست بشینی توی مجلس و صدات در نیاد؟
شما و امثال شما توی این سی سال هر دادی که زده شد و به یک نقصانی اشاره شد گفتین الان به مصلحت نیست. اسلام در خطره!
....
هشت سال هزینه پای احمدی نژاد از جیب ملت رفت...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
حرف حساب جواب نداره چرا به میگید به احترام پدرش.
احترام شهید مطهری ادامه راهش و درس گرفتن از تفکرات ایشان است که در کتاب آینده انقلاب اسلامی این تفکرات و اهداف به وضوح پیداست.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱
مطهری همچون پدرش طرفدار عدالت است و هرگز به دنبال آشوب نیست وی نقد هایی به دولت دارد که هر منصفی می پذیرد دوستان واقع بین باشید شعار این دولت چه بود و حال و روز مردم امروز چگونه است ؟ به قول شیخ انصاری فتامل
پاسخ
ایرانی
UNITED STATES
۱۶:۵۶ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
خیلی جالبه به جای تشکر از آقای مطهری ایشون رو به پسر نوح تشبیه می کنید یعنی شما از وظعیت فعلی خودتون راضی هستین ؟؟ اگه راضی هستین خوش بحالتون چقدر خوشبختین.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها