کد خبر: ۱۱۶۰۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌خواهیم بسم‌الله اول را محکم بگوییم و در اولین مسابقه هر ۳ امتیاز را کسب کنیم.

فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تیم فوتبال سپاهان گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و با پیروزی مقابل ملوان توانستیم از لحاظ روحی و جسمی به ریکاوری مناسبی دست پیدا کنیم و کاملا آماده دیدار مقابل النصر امارات شویم.

وی افزود: بازیکنان بسیار شاداب و پر روحیه هستند و همه چیز آماده است تا یک دیدار خوب را مقابل النصر انجام دهیم امیدوارم در این مسابقه به پیروزی برسیم و دل فوتبال دوستان را که حقشان بیشتر از این حرف‌هاست شاد کنیم.

مدافع تیم سپاهان در مورد میزان شناختش از تیم النصر امارات خاطرنشان کرد: از روز گذشته آنالیز النصر را آغاز کردیم و یکی دو مسابقه این تیم را دیدیم. تا چهارشنبه هم کار آنالیز ما ادامه خواهد داشت اما نباید فراموش کنیم که این آنالیز‌ها برای هوشیار شدن و شناخت بیشتر حریفان است و در نهایت مهم این است که در مستطیل سبز بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. امیدوارم لیاقت کسب پیروزی در اولین مسابقه‌مان را داشته باشیم.

طالبی با تاکید بر اهمیت تجربه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا افزود: تجربه خیلی مهم است در کنار خلاقیت‌های فردی و تاکتیکی که در نتیجه بازی تاثیر‌گذار هستند تجربه به شما کمک می‌کند تا عملکرد خوبی داشته باشید. می‌خواهیم در شروع بازی‌ها بسم‌الله را محکم بگوییم و با کسب یک پیروزی خانگی خیالمان را از همین الان راحت کنیم. در این مسابقات شما 6 دیدار دارید و بازی‌ها به اندازه لیگ نیست که اگر اشتباه کردید فرصت جبران داشته باشید.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در خانه به میدان می‌رویم شانس بیشتری نسبت به حریف داریم. باید قدر امتیازات خانگی را بدانیم و وقتی در شهر خودمان بازی می‌کنیم هر 3 امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم معادلات تیم ما بر هم نخورد و همانند هفته‌های گذشته که عملکرد خوبی داشتیم در این دیدار نیز به موفقیت برسیم.

طالبی در مورد وضعیت چمن ورزشگاه فولاد‌شهر که در چند وقت اخیر انتقادات زیادی نسبت به آن شد تصریح کرد: وضعیت الان بسیار بهتر شده و با توجه به اینکه تمرینات کمتری در این زمین انجام می‌شود شرایط چمن نسبت به آن چیزی که در چند وقت گذشته مدام به آن اعتراض می‌کردیم با کیفیت تر شده است البته هنوز با آن چمن ایده‌آل فولاد شهر فاصله دارد اما همینکه مسئولان با تلاش هایشان وضعیت را بهبود بخشیدند باید از آنها تشکر کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها